تاریخ انتشار: 1396/09/16 18:49
مدافع مس رفسنجان در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 170424

حامد محمودی: عاشق زدن گل‌های باور نکردنی هستم/ از انتخاب مردم سوپرایز شدم

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان از مجری برنامه نود گلایه مند است.
حامد محمودی: عاشق زدن گل‌های باور نکردنی هستم/ از انتخاب مردم سوپرایز شدم

 حامد محمودی مدافع مستحکم مس رفسنجان که پس از مدت ها سکوت رسانه ای دست به انجام مصاحبه زد در گفت و گویی با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص شرایط بازی با ایرانجوان بوشهر گفت: متاسفانه با برنامه ریزى که در مدت کم فدراسیون براى ما پیش آورد فاصله طولانى رفسنجان تا بوشهر را مجبور شدیم با اتوبوس برویم که یک روز تو راه بودیم و این در ساق بچه هاى تیم تاثیر گذاشته بود و همچنین چند نفر حالشان بد شده بود. من هم شب بازى دچار عفونت گوش شدم و نتوانستم بخاطر مصرف آنتى بیوتیک بازى کنم ولى بازم با این شرایط خیلی خوب بودیم و دچار اتفاقات شدیم و برخلاف روند بازى بازنده شدیم.

وی درخصوص گل فوق‌العاده‌اش مقابل نساجی گفت: همیشه عاشق زدن گل هاى باور نکردنى بودم و هستم و بر این باورم که با تمرین و تلاش، هر غیرممکنى رو می شود ممکن کرد. من براى این ضرباتم هر روز تمرین می کنم. هرچند گل هاى به مراتب بهتر از این هم زدم ولى این گل را بخاطر اینکه مردم راى دادن به عنوان بهترین گل ماه برایم خاطره انگیز شد و با اینکه برنامه را نمی دیدم و در راه بوشهر بودیم ولى از شنیدنش این که مردم این لطف را کردن و گل من را انتخاب کردند خیلی سورپرایز شدم. فقط یک گله از آقاى فردوسى پور دارم که چطور می شود این گلم جزء گل هاى ماه در برنامه نود نباشد یعنى اگر من بازیکن پرسپولیس یا استقلال یا تیم هاى پرطرفدار بودم می توانستند گل من را نزارند؟ ولى از آنجایی که ایشان را کاملا می شناسم و مطمئنم انسان کار درستى هست و همینطور برنامه مورد علاقه خودمم نود هست، ناراحتیم همان روز تمام شد ولى این را می گویم این بار گل ٥٠ مترى میزنم تا دیگر حرف و حدیثى نباشد. منتظر باشید.

محمودی درخصوص تقابل با تیم نفت مسجدسلیمان گفت: به هرحال یه حس عجیب و غیرقابل بیان می تواند باشد که با تیمى بازى دارم که یک بخشى از خاطرات زندگیم و فوتبالیم در آن شهر و تیم رقم خورد. همیشه حضور گرم مردم را کنار خودم در آنن سال ها دیدم و سادگى و بى آلایشى مردمان مهربان مسجدسلیمان برایم فراموش شدنى نیست ولى در حال حاضر بازیکن تیم دیگرى هستم و این رسم فوتبال است و کاری هم نمیشه کرد ولى به احترام مردمانى که روزى تشویقم کردند و به بنده محبت داشتند، در صورت گلزنى یا پیروزى خوشحالى نمی کنم.

وی در توصیف سرمربی مس گفت: آقاى سامره از مفاخر فوتبال ایران و سرمایه هاى همین شهر هستند. به شخصه در این مدت که باهم کار کردیم جز خوبى چیزى از ایشان ندیدیم. از طرف خودم و هم تیمى ها و مجموعه باشگاه از مردم رفسنجان عذرخواهى می کنم شاید نتوانستیم نتایج دلخواه آنان را بگیریم ولى زندگى ادامه دارد و امید به آینده در وجود ما نمی رود. یادمان نرود همیشه صبر آینده خوبى برای آدم رقم میزند. قشنگى فوتبال هم بخاطر همین غیرقابل پیش بینى بودنش می باشد. قطعا جبران می کنیم.

مدافع مس رفسنجان در خاتمه عنوان کرد: از شما و همکارانتان که قشر زحمت کش ورزش هستید و اینکه چند مرحله قصد مصاحبه داشتید ولى من اینکارا نکردم عذر می خواهم چون به شخصه خیلی اهل مصاحبه نیستم و ترجیح میدهم خیلی صحبت نکنم. بازهم ممنونم از وقتى که در اختیار من گذاشتید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45x7yq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حامد محمودی بر سر دو راهی بابل-رفسنجان!
توافق نهایی با سیاه‌جامگان صورت نگرفت؛

برنامه نیم فصل اعلام شد؛ خبری از بازی ملوان-مس رفسنجان نیست!
اختصاصی| وقتی که سازمان لیگ بیخیالِ بیخیال است؛