تاریخ انتشار: 1396/10/12 13:54
کد خبر: 166596

برانکو به دنبال صلح ؛ به کی‌روش اعتماد دارم

برانکو ایوانکوویچ اعلام کرد موافق برنامه های تیم ملی در مسیر جام جهانی فوتبال است.
برانکو به دنبال صلح ؛ به کی‌روش اعتماد دارم

برانکو پیش از تمرین امروز پرسپولیس گفت: قبل از هرچیز من به حرف های قبلی خودم برمی گردم. اینکه هیچ نامه رسمی درباره خواسته های آقای کی روش به دست ما نرسیده بود. قطعا ما از کیفیت آقای کی روش و نتایج فوق العاده اش در سال های حضور در ایران اطلاع داریم و می دانیم که ایشان قصد دارند در جام جهانی بهترین نتیجه را بگیرند اما حرف مان این بود که چرا پیش از هر چیز یک برنامه رسمی و خواسته های ایشان در اختیار ما گذاشته نمی شد؟ من نمی دانستم باید با چه چیزی موافقت کنم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه بیان کرد: وظیفه حمایت صد درصدی از تیم ملی است و همه این اطمینان را از من داشته باشند که تمام تلاشم را برای موفقیت تیم ملی در جام جهانی به سهم خودم خواهم کرد. هدف بزرگ ما پیروزی ایران در جام جهانی و صعود به دور دوم است و در این زمینه به همراه سایر مربیان لیگ کنار آقای کی روش خواهیم بود. حالا که نامه رسمی به دست مان رسید هم مشکلی نیست و با برنامه های کی روش و تیم ملی موافقت می کنیم.

برانکو با اشاره به پاسخ کی روش به کرانچار گفت: آقای کی روش درباره موضوع اعتماد صحبت کردند و ما قطعا از نظر فنی به ایشان اطمینان داریم اما باید درباره کاری که باید برای تیم ملی انجام بدهیم، باخبر بشویم. من دیروز هم در تمرین پرسپولیس به بازیکنان تیم گفتم که حمایت صددرصدی از تیم ملی وجود خواهد داشت اما نمی دانستیم چه برنامه ای وجود دارد و چه همکاری ای از ما مورد نیاز است. من خواهان یک نامه رسمی بودم که این نامه به دستمان رسید و دوباره تاکید می کنم تیم ملی حمایت کامل پرسپولیس را با خود خواهد داشت.

گفتنی است؛ با حمایت برانکو از برنامه های کارلوس کی روش و تیم ملی، ملی پوشان پرسپولیس بعد از هر بازی یک روز و نیم در اختیار سرمربی تیم ملی خواهند بود و در این باره مشکلی از نظر تعامل پرسپولیس و تیم ملی وجود نخواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xazx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی روش و برانکو، دشمنان دوست داشتنی/ چند وجه تشابه خوب و بد سینیور و پروفسور