تاریخ انتشار: 1396/09/06 13:58
کد خبر: 171996

هواداران پرسپولیس بی نظیر و عاشق تیمشان هستند/برانکو یک جنتلمن واقعی است/امیدوارم سهم کوچکی در موفقیتهای پرسپولیس داشته باشم

هافبک جوان و تکنیکی پرسپولیس در خصوص مسائل مختلف گفت و گو کرد
هواداران پرسپولیس بی نظیر و عاشق تیمشان هستند/برانکو یک جنتلمن واقعی است/امیدوارم سهم کوچکی در موفقیتهای پرسپولیس داشته باشم

آدام همتی هافبک جوان و آینده دار پرسپولیس که در هفته های اخیر از آمادگی بالایی برخوردار است و در بازی دوستانه با پاراگ موفق شد دو گل به ثمر برساند.همتی بازیکن ۲۱ ساله که فوتبال را به صورت مدرسه ای و با خلاقیت منحصر به فرد خود بازی میکند در همه پستهای هافبک و حتی مهاجم کاذب توانایی بازی کردن دارد.

همتی در فصل اخیر فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده است اما در همه بازیها در لیست ۱۸ نفره برانکو ایوانکوویچ بوده است و از جوانانی مثل همتی به عنوان ذخیره آینده پرسپولیس یاد میشود.

فرتاک ورزشی با هدف بها دادن بیشتر به جوانان گفت و گوی صمیمانه ای با آدم همتی انجام داده است که در ادامه میخوانید.

آدم همتی شما به عنوان بازیکن سهمیه ۲۱ سال و بازیکنی که در کانادا رشد کرده است به پرسپولیس آمدی نظر شما درباره تفاوتهای ایران و کانادا از نظر فرهنگ چیست؟

فرهنگ کانادا و ایران تفاوتهای بسیاری به لحاظ برخورد مردم باهم دارد؛نظر من درباره ایران بسیار مثبت است و حال و هوای ایران را دوست دارم.مرد ایران بسیار گرم هستند و این برای بنده و خانواده ام جذاب،دلنشین و لذت بخش است.اما کانادا کشور سردی است و احساس میکنم این سرد بودن در مردم هم وجود دارد.

در مجموع به این جو بسیار علاقه مند هستم و در نظر دارم که در ایران به درس و فوتبالم ادامه بدهم.

photo_2017-11-27_12-17-47

 

شما در ابتدای فصل با نظر برانکو به پرسپولیس ملحق شدید؛ نظرت درباره این مربی چیست؟

برانکو یک مربی بسیار حرفه ای و یکی از بهترین مربی های دنیاست و از نظر اخلاقی یک جنتلمن به تمام معنا است؛ در این مدت از مربیان چیزهای زیادی آموختم و امیدوارم بتوانم با تلاش بیشتر سهم کوچکی در موفقیتهای پرسپولیس داشته باشم.

نظرتان درباره برخورد باتجربه ترها با جوانان تیم چگونه است به نظر میرسد جو صمیمی وجود دارد شما چه نظری دارید؟

بله کاملا درست احساس کردید؛برخورد بزرگترهای تیم نه تنها با من بلکه با همه افراد تیم بسیار خوب است؛سید جلال حسینی و حسین ماهینی کاپیتانهای یکی از پرطرفدار ترین تیمهای آسیا و از بزرگان فوتبال ایران هستند؛از نظر اخلاقی از همه باتجربه ها چیزهای زیادی آموختم و اینکه در کنار آنها هستم و در این تیم بزرگ تمرین میکنم یک افتخار بزرگ است.

بعضی از این بازیکنان بزرگان مملکت فوتبال ایران هستند و سعی میکنم به بهترین نحو از این فرصت بسیار خوب استفاده کنم.

جو استادیوم آزادی چگونه است؟

وقتی پرسپولیس بازی میکند میلیونها هوادار سرخ که عاشق تیمشان هستند علاقه دارند با شور و حرارت بالا بازی تیم محبوبشان را تماشا کنند که این اتفاق بی نظیر است.

photo_2017-11-27_12-18-48

شما در آخرین دیدار دوستانه پرسپولیس موفق شدی دو گل بزنی نظرت درباره برخورد همبازیان چطور بود؟

من سعی کردم با این عملکرد شایستگی های خود را در اثبات کنم؛برخورد خیلی خوبی با بنده داشتند و استقبال خوبی شد و این موضوع باعث دوستی بیشتر با همبازیان(دوستانم)شد؛امیدوارم روند روبه رشدم ادامه پیدا کند.

در آخر صحبتی با هواداران پر شور و میلیونی پرسپولیس دارید؟

هواداران پرسپولیس عاشق تیمشان هستند و بنده هم عضو کوچکی از این خانواده بزرگ هستم؛ هواداران بدانند که اعضای پرسپولیس برای موفقیت بیشتر تمام تلاش خود را میکنند تا دل و قلب آنان را خوشحال کنند؛بنده هم تمام تلاشم را میکنم تا سهم کوچکی از جام های پیش رو داشته باشم.

همانطور که در گذشته حمایت کردید بازهم از ما حمایت کنید و از همه شما سپاسگزارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xgvx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماهینی:  فعلا درباره قهرمانی حرف نمی‌زنیم/ 3 ماه پیش قرار بود پول بگیریم اما هنوز خبری نیست