تاریخ انتشار: 1398/11/19 17:49
کد خبر: 71648

قشقایی شیراز ۰-۰ نود ارومیه؛روند امتیاز دهی بیاتلو و نود/قشقایی به مدعیان نمی‌بازد!

تیم فوتبال قشقایی در خانه نود ارومیه را متوقف کرد.
قشقایی شیراز ۰-۰ نود ارومیه؛روند امتیاز دهی بیاتلو و نود/قشقایی به مدعیان نمی‌بازد!

در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم های قشقایی شیراز و نود ارومیه به مصاف هم رفتند که در پایان نود دقیقه تلاش هر دو تیم، نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل به دست نیاورند تا بیاتلو و شاگردانش در روزی که می توانستند با کسب یک پیروزی بار دیگر خود را بعنوان یک مدعی تمام قد نشان دهند، بهترین فرصت را از دست بدهند و روند امتیاز دهی آنها در نیم فصل دوم هم چنان ادامه داشته باشد.

بیاتلو و شاگردانش بعد از پایان هفته بیست و سوم با کسب 39 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند ولی شانس این تیم از آن جایی خوب است که دیگر تیم های مدعی نیز اکثر نتوانسته اند در چند هفته گذشته نتایج مناسبی کسب نمایند و همین امر شرایط را برای آنها خیلی سخت نکرده است.

اما در آن سوی میدان باید قشقایی را شگفتی ساز نیم فصل دوم دانست که در برابر تمامی تیم های مدعی یا پیروز میدان بوده یا تساوی کسب کرده است و دیگر نمی توان نگاهی که در نیم فصل اول به آنها داشت، در ادامه رقابت ها بر روی این تیم داشت.

 قشقایی در پایان هفته بیست وسوم با کسب 28 امتیاز در رده یازدهم جدول ایستاده است تا نه خطر سقوط را آن چنان احساس نماید نه انگیزه ای برای صعود داشته باشد. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zd8o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قشقایی شیراز-نود ارومیه؛جدال غول کش و شگفتی ساز

تصاویر/ دیدار قشقایی شیراز و نود ارومیه
از نگاه دوربین مجتبی اسماعیل زاده؛

تصاویر/ دیدار نود ارومیه و قشقایی شیراز (2)
از نگاه دوربین مجتبی اسماعیل زاده؛