تاریخ انتشار: 1398/08/06 18:08
این داستان ادامه دار؛
کد خبر: 82800

قصه‌ پر غصه ملوان بندرانزلی!

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این فصل فصل کابوس واری را تجربه می‌کند.
قصه‌ پر غصه ملوان بندرانزلی!

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که از تیم های با ریشه فوتبال ایران است در این سالها که در لیگ دسته یک حضور داشته است همیشه تیمی خوب و قابل احترام را روانه مسابقات کرده است و حتی در این سالها در یک قدمی صعود و جنگ بالانشین ها بوده اند اما در این فصل اتفاقاتی در این تیم رخ داد تا هواداران قوی سپید این روزها دل نگرانی های زیادی داشته باشند.

تیم فوتبال ملوان در این فصل در ابتدا به محسن میرابی واگذار شد و علی لطیفی هم سرمربی این تیم شد اما در همان هفته های ابتدایی چندین بازیکن خوب و با کیفیت از این تیم به دلایل مشکلات مالی جدا شدند،داستان های عجیب ملوان در دوران مالکیت میرابی ادامه داشت تا آنجا که پژمان نوری،مازیار زارع و محمد احمدزاده به خواسته‌ی هواداران و  با ارائه‌ی درخواستی ملوان را تحویل گرفتند تا شرایط بحرانی این تیم را به پایان برسانند.

اما داستان به همنیجا ختم نشد و روزی که محمد احمدزاده به تمرین ملوان رفت در کمال تعجب اعلام کرد نزدیک به ۵۰ نفر ادعای حضور در این تیم را داشته اند،احمدزاده و نوری که از ابتدا در غیاب  مازیار زارع کار را به دست گرفتند متوجه شدند که شرایط این تیم بحرانی تر از آنچه که فکر می‌کردند هست و باید آستین خود را برای درست کردن این تیم بالا بزنند،سفیدپوشان اما این روزها شرایطی خوبی ندارند که این غصه‌ی این قصه را زیاد تر می‌کند.

این روزها تمرینات ملوان زیر نظر مازیار زارع و محمد احمدزاده برگزار می‌شود اما متوجه ضعف فنی بازیکنان این تیم شده‌اند ولی چاره‌ای جز ساختن با این تیم تا نیم فصل ندارند ولی وقتی وخامت موضوع مشخص می‌شود که پژمان نوری هم حاضر شده است در صورت نیاز خودش هم پا به توپ شود تا اوضاع تیم ملوان که این روزها در انتهای جدول به سر می‌برد کمی بهتر شود.

هواداران تیم فوتبال ملوان که سرمایه اصلی این باشگاه هستند هر چند روزهای سختی را تجربه می‌کنند اما خود بهتر از همه مطلع هستند که مشکلات این فصل ملوان به چه اشخاصی بر‌می‌گردد و حالا صرفا باید از تیم خود حمایت کنند تا این تیم هم به سرنوشت تیم هایی مثل برق شیراز،پاس،صبا و . . . دچار نشود.

*امیرحسین نیری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45znlq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ملوان - داماش؛ آمار حکایت از برتری داماش/ منهاچی در اندیشه بهم ریختن پیش بینی ها