تاریخ انتشار: 1402/04/15 08:00
کد خبر: 3196

کاربرد ژل لوبریکانت چیست؟

ژل لوبریکانت ماده‌ای روان کننده است که در موارد مختلف کارآیی دارد.
کاربرد ژل لوبریکانت چیست؟

ژل لوبریکانت ماده‌ای روان کننده است که در موارد مختلف کارآیی دارد. شایع‌ترین کاربرد این ژل در رابطه جنسی است. یکی از مشکلاتی که در هنگام رابطه جنسی ممکن است طرفین با آن روبرو شوند، درد زیاد است. این درد در خانم‌ها شایع است و باعث پایین آمدن میزان رضایت در رابطه است.

برای کم کردن این درد، راه‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از ژل‌های روان‌کننده است. ژل‌های لوبریکانت خاصیت روان‌کنندگی دارند. یعنی با نرم کردن واژن خانم‌ها، راه ورود را باز کرده و از درد در هنگام رابطه کم می‌کنند. در واقع لوبریکانت برای کم کردن درد و بیشتر کردن لذت آمیزش، استفاده می‌شود  میزان رضایت را در طرفین بالا خواهد برد.

کاربرد ژل لوبریکانت در زمان معاینه پزشک زنان هم به چشم می‌آید. پزشک از این ژل‌ها برای انجام یک معاینه راحت و بدون درد استفاده می‌کند. علاوه بر واژن، برای معاینات مقعدی هم پزشکان از ژل لوبریکانت استفاده می‌کنند.

کاربرد دیگر این ژل در هنگام سونوگرافی است. پزشک مقداری از این ژل را روی بدن بیمار قرار داده و سونوگرافی را انجام می‌دهد. ژل لوبریکانت انواع مختلفی دارد که با توجه به نیاز افراد می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zpd4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برفک واژن چیست؟