تاریخ انتشار: 1399/02/06 23:28
کد خبر: 64327

بلانکو :شکی در مورد توانایی های لائوتارو ندارم

ویکتور بلانکو، رئیس باشگاه راسینگ آرژانتین معتقد است لائوتارو در بارسلونا موفق خواهد شد.
 بلانکو :شکی در مورد توانایی های لائوتارو ندارم

بارسلونا به شدت به دنبال جذب لائوتارو مارتینز، مهاجم گلزن و 22 ساله اینتر است. این مهاجم جوان که در راسینگ مطرح شده و از این تیم راهی اینتر شد، در فصل جاری یکی از بهترین مهاجمان اروپا بوده است. ویکتور بلانکو معتقد است جوانی لائوتارو مزیت بزرگی بوده و اگر او تصمیم گرفته به نوکمپ برد، در بارسلونا موفق خواهد بود.

ویکتور بلانکو گفت: "من شکی در مورد توانایی های لائوتارو ندارم. ظرفیت این بازیکن برای سازگار یافتن با شرایط و رسیدن به بالاترین سطح شگفت آور بود. وقتی لائوتارو از تیم جوانان به تیم اول رسید، وقتی که به اروپا رفت و حتی در لباس تیم ملی آرژانتین درخشان ظاهر شد. بازیکنان به چند ماه زمان برای سازگار شدن نیاز دارند، اما این اتفاق در مورد همه بازیکنان رخ می دهد.

لائوتارو مارتینز یک برنده متولد است. ما باید در نظر بگیریم او فقط 22 سال سن دارد، اما در مقایسه با لوییس سوارز او می تواند مزیت های فراوانی داشته باشد. در فوتبال باید در نهایت بازیکنان جوان جایگزین بازیکنان باتجربه شوند. بدیهی است که این تصمیم خود لائوتارو است و فقط خودش می داند که برای انتقال به بارسلونا متقاعد شده است یا خیر. لائوتارو دیگر تنها یک بچه با انگیزه نیست، اگر او برای انتقال به بارسا قانع شده، من مطمئن هستم که خوب عمل خواهد کرد. اما اگر احساس کند هنوز آماده این انتقال نیست در اینتر خواهد ماند."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486nda

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 زانتی: بارسلونا؟ لائوتارو از اینتر راضی است