تاریخ انتشار: 1399/02/05 20:16
کد خبر: 64427

برنامه مربی جهانبخش برای حفظ آمادگی بازیکنان

گراهام پاتر سرمربی برایتون از برنامه خود برای حفظ آمادگی جسمانی بازیکنان این تیم در شرایط قرنطینه پرده برداشت.
 برنامه مربی جهانبخش برای حفظ آمادگی بازیکنان

درحالیکه سرنوشت لیگ برتر انگلیس همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست آیا فصل جاری ادامه پیدا خواهد کرد یا نه، و در صورت ادامه فصل، تاریخ شروع دوباره مسابقات چه زمانی خواهد بود، گراهام پاتر، سرمربی برایتون در مصاحبه با روزنامه آرگوس از برنامه خود برای حفظ آمادگی  جسمانی بازیکنان تیمش که علیرضا جهانبخش از جمله آنها است پرده برداشت.

پاتر در مصاحبه با این روزنامه می‌گوید با همه بازیکنانش در تماس قرار دارد و آنها رویهم‌رفته در این شرایط استثنایی وضعیت خوبی دارند و توانسته‌اند آمادگی بدنی‌شان را حفظ کنند.

سرمربی برایتون در این باره گفت:" وقتی انگلیس وارد قرنطینه شد ما از همان زمان کار را شروع کردیم. البته شرایط قرنطینه تاثیر روانی خیلی شدیدی روی بازیکنان ما گذاشته چون برای اولین بار است که آزادی‌های اجتماعی آنها سلب شده، به این معنی که حالا دیگر نمی‌توانند بیرون بروند و زندگی عادی داشته باشند".

پاتر در ادامه گفت:" هدف اول ما این است که رابطه بازیکنان را حفظ کنیم، کاری کنیم تصور کنند شرایط نرمال است و به فعالیت‌های بدنی‌شان نظم و ساختار بدهیم. بعد از عبور از این مرحله به این نتیجه رسیدیم که بازیکنان‌مان برای کمک به وضعیت روانی‌شان مدتی در کنار خانواده‌ها باشند".

سرمربی برایتون در ادامه گفت:" برنامه ما برای همه یکسان نیست و با توجه به شرایط هر بازیکن تنظیم شده است. اخیرا برنامه شدت بیشتری پیدا کرده. ما حالا ترکیبی از دویدن و بیرون رفتن را داریم. اوایل بچه‌ها حتی از اینکه از خانه‌ها یک قدم بیرون بگذارند و بیرون از خانه تمرین کنند می‌ترسیدند. ما گاهی که برای دویدن بیرون می‌رویم با اینکه سعی می‌کنیم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنیم ولی این کار برایمان سخت می‌شود چون گاهی افراد زیادی بیرون و در فضای سبز هستند که این هم از جمله چالش‌های این روزهای ما است".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486npm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فابرگاس: هازارد رئال مادرید را دوست دارد