تاریخ انتشار: 1402/12/05 17:46
کد خبر: 1268027

مگوایر هم به داد منچستر نرسید

منچستر یونایتد در هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر انگلیس در خانه شکست خورد.
مگوایر هم به داد منچستر نرسید

فته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امشب با ۴ دیدار به صورت همزمان و در ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شد.

منچستر یونایتد در حالی در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف فولام رفت که نیمه نخست این بازی با نتیجه صفر - صفر به پایان رسید و دو تیم راهی نیمه مربیان شدند.

در نیمه دوم و در دقیقه ۶۵ کالوین باسی روی پاس تیموتی کاستانیه موفق شد دروازه شیاطین سرخ را باز کند تا بازی کی بر صفر به سود فولام شود. در شرایطی که می‌رفت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میهمان تمام شود اما هری مگوایر موفق شد در دقیقه ۸۹ بازی گل مساوی وارد دروازه فولام کند تا همه چیز برابر شود.

به نظر می‌رسد این بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد اما در دقیقه ۹۷ بازی الکس ایووبی روی پاس آداما ترائوره موفق شد گل دوم فولام را وارد دروازه شیاطین سرخ کند تا در پایان این تیم موفق شد و در تئاتر رویاها با نتیجه ۲ بر یک منچستر یونایتد را شکست دهد. شاگردان تن هاگ با این شکست همچنان با ۴۴ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند.

 

در دیگر بازی این هفته استون ویلا در خانه به مصاف ناتینگهام فارست رفت که در پایان موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ این تیم را شکست دهد تا با ۵۲ امتیاز در رده چهارم جدول قرار بگیرد. گل‌های استون‌ویلا را در این بازی اوله واتکینز و لئون بیلی هر کدام یک بار و داگلاس لوئیز دو بار موفق شد به ثمر برساند و در مقابل نیز موسی نیاخاته و مورگان گیبس وایت برای ناتینگهام فارست گلزنی کردند.

نتایج دیگر بازی‌ها:

کریستال پالاس ۳ - صفر برنلی

براتون یک - یک اورتون


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lk97m

آخرین اخبار