تاریخ انتشار: 1401/07/26 15:03
کد خبر: 15127

گولسیانی: پرسپولیس فراتر از یک تیم است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید عملکرد دفاعی این تیم به کل بازیکنان برمی‌گردد.

گولسیانی: پرسپولیس فراتر از یک تیم است

گئورگی گولسیانی درباره شرایط پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم اظهار کرد: همه چیز عالی است، منظورم وضعیت داخل یا بیرون رختکن است. من این واقعیت را حس کرده‌ام که پرسپولیس فراتر از تیم است. خوشبختانه بعد از ۹ هفته در صدر لیگ هستیم، اما هنوز به آخر لیگ نرسیدیم و پایان لیگ مهم‌تر است.

وی همچنین درباره عملکرد خط دفاعی پرسپولیس هم افزود: ما سخت روی سازماندهی دفاعی کار می‌کنیم، اشتباهات خود را رصد و تجزیه و تحلیل می‌کنیم تا هر چه بیشتر پیشرفت کنیم. فوتبال حاوی جزئیات زیادی است که یک بازیکن و یک تیم باید به آن‌ها توجه کند و با عزم کامل برای پیشرفت تلاش کند. ما بازیکنان باکیفیتی داریم که به تیم کمک می‌کنند. فراموش نکنید که سازماندهی دفاعی از مهاجم شروع می‌شود، به همین دلیل نمی‌خواهم فقط خط دفاعی و دروازه‌بان را دلیل موفقیتمان در کارهای دفاعی معرفی کنم. همه تیم ما خوب کار می‌کنند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در ادامه درباره عملکرد علیرضا بیرانوند هم گفت: او دروازه‌بانی درجه یک است. مطمئنم در جام‌جهانی هم حرفش را خواهد زد. البته بیرانوند در تشکیلات دفاعی ما نیز نقش زیادی دارد. مانند زنجیره‌ای از جزئیات است که در آن همه جزئیات برای نتیجه خوب مهم هستند.

گولسیانی درباره اینکه در ضربات ایستگاهی تلاش می‌کند تا گلزنی کند هم گفت: در فوتبال مدرن این امری عادی و معمول است که مدافعان در ضربات ایستگاهی به محوطه جریمه حریف می‌روند تا با استفاده از فرصت‌ها گلزنی کنند. البته انجام این کار خطر ضد حمله باعث می‌شود تیم حریف فرصت طراحی ضدحمله را به دست بیاورد. ما قبلاً در ضربات ایستگاهی، با ضدحملات روبه‌رو بودیم، اما با سازماندهی درست تیم می‌توان به راحتی خطر را به حداقل رساند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که چقدر شانس برای قهرمانی پرسپولیس قائل است هم گفت: من از پیش‌بینی کردن خوشم نمی‌آید، فقط می‌توانم قول بدهم که تمام تلاش خود را برای قهرمان شدن انجام خواهیم داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488q5a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گولسیانی: من هیچ لقبی ندارم اما سیدجلال واقعاً سوپرمن بود