تاریخ انتشار: 1395/10/11 01:19
شهاب زاهدی:
کد خبر: 239199

شرایط در پرسپولیس برایم مهیا نیست، نیم فصل دوم می روم

مهاجم پرسپولیس گفت: اینکه برانکو نتوانست به جوانان تیم و دیگر بازیکنان بازی برسد به خاطر شرایط پرسپولیس بود که در مسیر قهرمانی شرایط حساسی داشت.
شرایط در پرسپولیس برایم مهیا نیست، نیم فصل دوم می روم

شهاب زاهدی درباره قهرمانی نیم فصل پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر با برد آخری که مقابل استقلال خوزستان به دست آوردیم قهرمان نیم فصل شدیم و توانستیم همچنان به مدعی اول قهرمانی باقی بمانیم.

وی افزود: کار اصلی ما از نیم فصل دوم شروع می شود که تعداد مدعیان قهرمانی بیشتر شده و باید خیلی حواس مان باشد چون کوچکترین لغزش باعث می شود این روند خوب را از دست بدهیم. با این حال تمام هدف باشگاه پرسپولیس قهرمانی و شادی دل هواداران است و این بار نمی خواهیم اتفاقات سال گذشته تکرار شود.

مهاجم پرسپولیس درخصوص اینکه گفته می شود قرار است نیم فصل از این تیم جدا شود، گفت: به هرحال با توجه به شرایط خاص پرسپولیس در مسیر قهرمانی فرصت نشد تا برای پرسپولیس بازی کنم و به همین خاطر به دنبال این هستم تا با بررسی شرایط در صورت صلاحدید از این تیم جدا شده و با بالا رفته تجربه ام بار دیگر در خدمت تیم محبوبم باشم.

وی ادامه داد: صحبت هایی را با آقای برانکو انجام دادم و از چند تیم هم پیشنهاد دارم. نظرم این است چون به دنبال بازی کردن هستم و این شرایط برایم در پرسپولیس در نیم فصل دوم هم فراهم نمی شود فعلا به تیم دیگری بروم و سپس با قدرت برگردم. البته آقای برانکو و دوستانم گفتند بمان و اگر باشگاه اجازه ندهد، می مانم و با قدرت کارم را پیش می برم.

زاهدی در پاسخ به این سوال که چرا برانکو از بازیکنان نیمکت نشین خود در نیم فصل نخست زیاد بهره نبرد و آیا این نشان از ضعیف بودن ذخیره و نیمکت پرسپولیس است، اظهار داشت: اصلا این طور نیست و تمام بازیکنانی که روی نیمکت پرسپولیس قرار دارند از کیفیت و شرایط خوبی برخوردار هستند. اینکه به من و آنها فرصت نرسیده به خاطر شرایط خوب تیم است که در مسیر قهرمانی عالی نتیجه گرفته است.

وی درباره اینکه به دنبال رضایت قطعی است یا اینکه قرضی به تیمی دیگر برود، اظهار داشت: یک موافقت ضمنی از آقای برانکو گرفتم اما هنوز با باشگاه صحبتی انجام نداده ام قطعا مدیریت باشگاه هر تصمیمی بگیرد تابع آن هستم اما اگر قرار به جدایی باشد می خواهم قرضی بروم تا دوباره به پرسپولیس با قدرت برگردم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489a5n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک سوال متفاوت از برانکو در مورد رامین رضاییان