تاریخ انتشار: 1395/09/19 19:03
کد خبر: 244027

احسان پیرهادی: گلزنی ام در لیگ یک تداوم خواهد داشت/ بازی به بازی پیش می رویم

احسان پیرهادی زننده یکی از گل های رفسنجان مقابل خیبر خرم آباد پس از 2 ماه بار دیگر با گلزنی به اوج برگشت.
احسان پیرهادی: گلزنی ام در لیگ یک تداوم خواهد داشت/ بازی به بازی پیش می رویم

به گزارش فرتاک ورزشی، پیرهادی درباره به ثمر رساندن 6 گل رفسنجانی ها مقابل خرم آباد گفت: رفنسجان به دلیل آب و هوایی که دارد و قرار گرفتنش در ارتفاع کار را برای حریفان سخت می می کند و آنها نمی توانند بازی کنند. بازی یزد مصدوم بودم و نبود اما خب این دومین پیروزی ما مقابل حریفان لیگ دسته اولی مان هستیم و خیلی خوشحالم که این نتیجه برایمان رقم خورد. 

او در ادامه گفت: البته گل زودهنگام هم خیلی در کسب نتیجه 6 گله مان تاثیرگذار بود. دفاعشان اشتباه کرد و گل به خودی زد و بازی از دستشان خارج شد. آنها موقعیت های زیادی داشتند که از آنها استفاده نکردند و ما در ضدحملاتی که روی دروازه آنها ایجاد کردیم به 5 گل بعدی رسیدیم. بعد از گل اول که توسط محسن طرحانی(گل به خودی) درون دروازه جای گرفت، جواد رمضانی، مجتبی محبوب مجاز، علی اکبر حیدرنیا، علیرضا میرزاحسینی به همراه من 5 گل دیگر را به ثمر رساندیم. 

وی درباره خیبر هم می گوید: آنها تیم دسته و پا بسته ای نبودند و هفته گذشته هم از سد حریف گذشته بودند. 

هافبک رفسنجان درباره شرایط این تیم می گوید: تیم ما احساس می کنم اگر از لحاظ مالی تامین شود می تواند به لیگ برتر صعود کند مثل سال قبل که اگر از سد ماشین سازی گذر می کردیم می توانستیم در لیگ برتر باشیم. باید از بالا حمایت شویم اما این اتفاق تا به الان برایمان رخ نداده است. 

پیرهادی درباره نتایج ابتدایی فصل شان هم خاطرنشان کرد: ابتدای فصل به دلیل آنکه اسکلت اصلی مان دستخوش تغییر شده بود و عدم هماهنگی مان چنین نتایج اینطور شد و با حضور مربی جدید و بحث هماهنگی توانستیم امتیازات بیشتری را جمع کنیم. در تمریناتمان پست می گذارد و همین امر باعث موفقیت مان شده است. این موضوع خیلی در لیگ یک ما تاثیرگذار است که از بازیکن بخواهید چه کاری انجام بدهد و توانایی های یک بازیکن را تقویت کرد.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489nnk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احسان پیرهادی؛ مغز متفکر مس رفسنجان در لیگ یک
در ستایش بهترین های لیگ یک؛