تاریخ انتشار: 1395/12/22 14:51
اختصاصی| سنگربان داماش گیلان مطرح کرد؛
کد خبر: 223527

مجتبی فرهادی: در داماش همه همدل برای موفقیت می‌باشند

داماش گیلان در اولین بازی مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تن به تساوی بدون گل در ماهشهر داد.
 مجتبی فرهادی: در داماش همه همدل برای موفقیت می‌باشند

به گزارش فرتاک ورزشی، مجتبی فرهادی سنگربان تیم داماش گیلان از شرایط ابن تیم و کار کردن با هادی طباطبایی صحبت هایی را مطرح کرد که در ادامه می خوانیم:

* در ابتدا در مورد بازی مقابل شهرداری ماهشهر باید بگویم که بازی ای سختی بود،گرمای هوا هم مزید بر علت شده بود که ما نتوانیم بازی همیشگی خود را انجام بدهیم ولی با این حال در نیمه اول چند موقعیت خوب گلزنی را از دست دادیم،در نیمه دوم نیز تیم حریف کمی بر روی دروازه ما فشار اورد که با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان داماش،توانستیم یک امتیاز را از ماهشر بگیریم.

* از دید خودم بازی های مرحله اول لیگ دو بسیار سخت می باشد چرا که تیم ها هم برای صعود می جنگند و هم برای سقوط نکردن، داماش نیز در چند بازی بد شانسی داشت و نتوانست امتیاز لازم را بگیرد ولی در نهایت با غیرت بازیکنان تیم به مرحله دوم صعود کردیم.

* در مورد کار با اقای طباطبایی باید این نکته را یاداور شوم که، که کار کردن با این مربی با دانش واقعا لذت بخش می باشد،از وقتی که ایشان به عنوان سرمربی تیم منصوب شد داماش از شخصیت بسیار بالایی برخوردار شد،ایشان نظم تیمی را به مرحله اجرا در اورد و مهم ترین مسئله در مورد ایشان این می باشد که ادم سالمی هستند و کار کردن با ایشان واقعا به ادم انگیزه می دهد.

* داماش پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد چرا که تمامی بازیکنان تیم از لیگ های بالاتر می باشند و حتی تعدادی از ان ها در لیگ برتر نیز بازی کرده اند.

* تیم ما از شخصیت بالایی برای لیگ یکی شدن برخوردار می باشد چرا که از وجود یک مدیر خوب ،کادر فنی با دانش و بازیکنانی که سطح بالای دارند و از همه مهم تر تماشاگران فهیمی که شاید تیم های لیگ برتری نیز ارزوی داشتن چنین هوادارانی را دارد بهره مند می باشد.

* در مورد بازی هفته اینده در خانه باید این نکته را یاد اور بشوم که بازی سختی می باشد و ما محکوم به کسب سه امتیاز می باشیم،امیدوارم با حمایت هوادارن مان گام محکمی برای صعود با برد در این بازی برداریم.

* در پاین هم یک تشکر ویژه از اقای حامد طباطبایی دارم چرا که به بنده کمک بسیاری کرد تا به این جایگاه در تیم برسم. از بازیکنان با غیرت تیم که تا اینجای کار برای سربلندی داماش تلاش کردند ،از اقای حاجی پور عزیر که برای سربلندی تیم داماش و شهر رشت تلاش بسیاری را می کنند تشکر می کنم،و تمامی هوادارن خونگرم داماش که در سرما و گرما  ما را حمایت می کنند سپاس گزارم ،امید دازم که با صعود به لیگ یک این عزیزان را خوش حال کنم.

مصاحبه: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48d68n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاداش بازیکنان داماش پرداخت شد
اختصاصی| پس از تساوی با شهرداری ماشهر؛

تقسیم امتیاز در ماهشهر بدون حضور تماشاگران
اختصاصی| تساوی داماش مقابل شهرداری ماهشهر؛

پیش بازی شهرداری ماهشهر - داماش گیلان
اختصاصی| هفته اول دور دوم رقابت های لیگ دو؛

دیدار شهرداری ماهشهر و داماش گیلان بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد
اختصاصی| مسئول برگزاری رقابت های لیگ دو خبر داد؛