تاریخ انتشار: 1395/12/20 14:54
کد خبر: 224027

ستاره سرخ پوش به دنبال صدرنشینی مجدد در جدول گلزنان

با گلزنی مهدی طارمی در دیدار مقابل استقلال خوزستان این بازیکن با 13 گل به همراه ساسان انصاری به طور مشترک در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.
ستاره سرخ پوش به دنبال صدرنشینی مجدد در جدول گلزنان

طارمی که در بازی های اخیر سرخپوشان بی وقفه گل زده است سرانجام مزد درخشش خود را دریافت کرد  و در نهایت موفق شد به رتبه اول گلزنان بازگردد اگرچه او در این پله شریکی به نام ساسان انصاری دارد که امسال را با هم در یک تیم آغاز کرده اند. ساسان که مجرد جدایی از پرسپولیس و حضور در فولاد با درخششی فوق تصور همه گلزنان را پشت سر گذاشت و آقای گل لیگ شد امروز در دیدار مقابل تراکتورسازی این فرصت را دارد که با گلزنی و عبور از سد مدافعان و دروازه بان ملی پوش تراکتورسازی دوباره به تنهایی صدرنشین جدول گلزنان باشد.

 

گلزنی در دیدار امروز از آنجا برای انصاری مهم است که اگر او بتواند این کار بزرگ را انجام بدهد در پایان سال 1395 بهترین گلزن فوتبال ایران خواهد بود. اگرچه رقابت برای آقای گلی تا هفته سی ام لیگ برتر ادامه خواهد داشت. انصاری که در دور برگشت لیگ کمتر گل زده انگیزه زیادی برای بازی تراکتورسازی دارد و این مساله خبر خوبی برای شاگردان امیر قلعه نویی نیست. مدافعان تیم تراکتور امروز نباید چشم از انصاری تیزچنگ و باهوش بردارند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48d6gm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فریادهای طارمی در شادی پس از گلش: آقای گل واقعی، اینجا توی استادیوم آزادی منم!+تصاویر