تاریخ انتشار: 1395/12/12 14:09
اختصاصی| هافبک ملوان مطرح کرد؛
کد خبر: 225703

پوریا غلامی: بازی مقابل نساجی همواره سخت می‌باشد

هافبک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی معتقد است که بازی سختی را این هفته مقابل نساجی دارند.
پوریا غلامی: بازی مقابل نساجی همواره سخت می‌باشد

به گزارش فرتاک ورزشی، پوریا غلامی بازیکن جوان و آینده دار ملوان که پس دو هفته مصدومیت بار دیگر در ترکیب ملوان مقابل فجر به میدان رفت در خصوص شرایط این تیم شمالی بحث هایی را مطرح کرد که در ذیل می خوانیم:

*در ابتدا خدا را شاکرم که پس از چند هفته ناکامی در کسب سه امتیاز،با بازی خوب بقیه بچه ها و حمایت همه جانبه هواداران مان تیم خوب فجر سپاسی را ببریم و بار دیگر خود را مدعی صعود کنیم.

*در مورد مصدومیتم که پیش از بازی مقابل مس در هنگام گرم کردن رخ داد باید بگویم که مصدومیتم زیاد جدی نبود و با چند جلسه فیزیوتراپی بهبود پیدا کردم ،از اقای مایلی کهن نیز سپاس گزارم که بار دیگر به بنده اعتماد کرد تا بتوانم برای تیمم مثمر ثمر واقع شوم.

*در مورد بازی هفته اینده مقابل نساجی نیز باید بگویم که بازی مقابل نساجی و هواداران پر شور این تیم همواره سخت می باشد و تیم نساجی نیز تیم خوبی نشان داده است ودر کورس صعود به لیگ برتر می باشد ولی ما هم ملوان هستیم و برای کسب سه امتیاز به قائمشهر می رویم تا دل هواداران خود را شاد کنیم.

*در پایان هم یه تشکر ویژه از هواداران خوب و البته حرفه ای ملوان دارم که از دقیقه یک تا وقت های اضافه نیم دوم تیم را بدون هیچ کم و کاستی مورد حمایت خود قرار دادند و انشالاه که بتوانیم با صعود به لیگ برتر دل های انان را شاد کنیم.

مصاحبه: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48dapa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غلامی که سر حال باشد ملوان نیز عالی می‌شود
اختصاصی| چه سرنوشتی در انتظار حاجی مایلی است؟؛