تاریخ انتشار: 1395/12/08 20:04
اختصاصی| مس رفسنجان - سپیدرود؛
کد خبر: 226551

بدون سرمربی در جهنم، آخرین فرصت میشو در رفسنجان!

هفته بیست و ششم رقابت های لیگ یک از روز دوشنبه آغاز می شود و سپیدرود در دیداری سخت و حساس در رفسنجان مهمان صنعت مس این شهر خواهد بود.قضاوت این دیدار را احمد صالحی داور با تجربه کشورمان بر عهده خواهد داشت.
بدون سرمربی در جهنم، آخرین فرصت میشو در رفسنجان!

به گزارش فرتاک ورزشی، سپیدرود بعد از برد با ارزش مقابل استقلال اهواز قعرنشین با ۳ اختلاف امتیاز در صدر جدول تکیه زده است و ارزش امتیازات این دیدار حساس را به خوبی می داند و در اندیشه این می باشد تا با برد در این دیدار و همچنین دو دیدار متوالی خانگی مقابل فولاد یزد و راه آهن بتواند بیشتر راه صعود به لیگ برتر را طی کند.

میشو کریستوویچ که در این فصل و در همین بازی رفت مقابل سپیدرود کار خود را در مس رفسنجان شروع کرده بود آخرین کورسو های امید خود را برای صعود در این دیدار خانگی جستجو می کند و امیدوارند بتوانند با کسب سه امتیاز مقابل سپیدرود شاید بتوانند همچنان مدعی بمانند.این تیم در حال حاضر ۱۲ امتیاز با سپیدرود فاصله دارد.

آرمان رمضانی مهاجم گیلانی این تیم با ۶ گل زده بهترین مهاجم این تیم می باشد و مهیار نوری مدافع سابق داماش گیلان نیز معمولا در بیشتر بازیهای مس در نیم فصل دوم فیکس بازی کرده است.احسان پیرهادی نیز دیگر مهاجم زهردار این تیم می باشد.

مس رفسنجان در ۱۲ دیدار خانگی خود صاحب ۵ برد،۴ تساوی و ۳ شکست شده است و ۲۱ گل زده و ۶ گل خورده دارد و در رتبه دهم بهترین تیم خانگی قرار دارد و در ۸ دیدار اخیر خانگی خود باختی را تجربه نکرده است.پرگل ترین نتیجه لیگ یک را این تیم در دیدار مقابل خیبر خرم آباد بدست آورد و با نتیجه ۶-۱ این تیم را در هم کوبید.

سپیدرود نیز در این دیدار با بازگشت هادی تامینی،شایان مصلح و میلاد قربانزاده قطعا وضعیت بهتری را در مقابل مس خواهد داشت و علی نظرمحمدی می تواند با فراغ بال بیشتری ترکیب مورد نظر خود را بچیند.وی به همراه علی عشوری زاد طی حکم عجیب کمیته انضباطی حق نشستن روی نیمکت سپیدرود را نخواهد داشت و برای دومین بازی متوالی باید از روی سکوها تیمش را هدایت کند.

امیر تیزرو نیز که در نیم فصل اول در مس رفسنجان حضور داشت در این بازی با انگیزه های متفاوتی قطعا در میدان حضور خواهد پیدا کرد.

سپیدرود در ۱۳ دیدار بیرون از خانه خود صاحب ۴ برد،۴ تساوی و ۵ شکست شده است و در مکان چهارم بهترین تیم بیرون از خانه می باشد.۱۰ گل زده و ۱۲ گل خورده عملکرد ارتش سرخ گیلان در بیرون از خانه می باشد.

سپیدرود در صورت تساوی و برد قطعا باز هم به تنهایی صدرنشین خواهد ماند و در صورت شکست و برد ملوان و گل گهر ممکن است تا رده سوم هم پایین بیاید.مس رفسنجان نیز در صورت برد تنها ممکن است یک رتبه در جدول صعود کند و در صورت شکست یا تساوی نیز حداکثر یک رتبه نزول خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48dban

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپیدرود با شارژ روحی یا مالی صدرنشین می ماند؟

لیست 18 نفره سپیدرود مقابل مس رفسنجان+ترکیب احتمالی
اختصاصی| یاران نظرمحمدی به خط شدند؛