تاریخ انتشار: 1395/11/09 11:11
کد خبر: 233003

شوک برای استقلال و منصوریان/چباروف پَر...

بر اساس حکم فیفا نه تنها استقلال از حضور در نقل و انتقالات منع است که حتی نمی توانند بازیکن آزاد به خدمت بگیرند.
شوک برای استقلال و منصوریان/چباروف پَر...

در حالی که بسیاری به این امید داشتند که استقلال حداقل می تواند بازیکن آزاد به خدمت بگیرد اما در نامه ای که به استقلال از سوی فیفا ارسال شده هیچ اشاره ای به مجوز جذب بازیکن آزاد وجود ندارد.

در یکی دو روز گذشته باشگاه استقلال با حقوقدانهای مجرب هم مشاوره کرده و نظرات آنها را گرفته است. در متن نامه فیفا هم نیامده که استقلال فقط از پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی محروم شده است. اشاره ای که در نامه شده به معنای کل زمان نقل و انتقالات بازیکنان آزاد تا پایان فصل است نه تا ۱۴ بهمن امسال یا همان دوم فوریه ۲۰۱۷.

در واقع استقلال از پنجره نقل و انتقالات زمستانی محروم شده است و تا آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی در سال ۹۶ نمی تواند با هیچ بازیکنی (آزاد و غیرآزاد) قرارداد ببندد. به این ترتیب استقلال نمی تواند جپاروف، آندرانیک تیموریان و سجاد شهباززاده (در صورت جدایی از تیم ترکیه ای) را به خدمت بگیرد و این یک شوک برای استقلال و علیرضا منصوریان است که حداقل به حضور جپاروف در استقلال امید بسته بود تا بتواند با این بازیکن ازبکستانی به عنوان بازیکن آزاد قرارداد ببندد.

به هر حال تاریخ دوباره برای استقلال تکرار شده است. 10 سال پیش در اثر سوء مدیریت لیست استقلال دیر به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد تا این تیم از رقابت های لیگ قهرمانان کنار گذاشته شود. حالا دوباره معضل بزرگ سوء مدیریت یک مشکل بسیار بزرگ دیگر برای این تیم رقم زده است که تا پایان فصل گریبان گیر آبی ها خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48dpxm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسیر شهباززاده هموار شد/به زودی قرارداد بسته می شود