تاریخ انتشار: 1395/06/01 23:52
سرمربی تیم ملی برزیل:
کد خبر: 266051

نیمار می تواند همچنان کاپیتان برزیل باشد

می تواند کاپیتان تیم ملی برزیل باشد اما او از تصمیم سپردن بازوبند کاپیتانی به بازیکنی دیگر حمایت کرد.
نیمار می تواند همچنان کاپیتان برزیل باشد

به گزارش  سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، بعد از جام جهانی 2014، نیمار به عنوان کاپیتان تیم ملی برزیل انتخاب شد، اما او بعد از قهرمانی در المپیک ریو به طور ناگهانی  اعلام کرد که دیگر کاپیتان سلسائو نخواهد بود.

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، امروز اولین فهرستش را به عنوان سرمربی برزیل اعلام کرد، او معتقد است که نیمار می تواند همچنان کاپیتان برزیل باشد اما با این تصمیم، اکنون به دنبال گزینه ای دیگر است.

او به خبرنگاران گفت:" نیمار گفت دیگر نمی خواهم کاپیتان باشم و من به او گفتم برو و این قهرمانی را با خانواده ات جشن بگیر. بعدا می توانیم در این مورد صحبت کنیم. چون رهبر بودن جنبه های مختلفی دارد. یک جنبه آن، تکنیکی است؛ رهبری تکنیکی. و او یک رهبر تکنیکی است.

جنبه دیگر وقتی است که در مورد ایده های تان در جمع صحبت می کنید. لیدرها باید الگو باشند. خلاصه اینکه او این کیفیت ها را دارد اما بقیه هم می توانند کاپیتان باشند زیرا ویژگی های مختلفی برای یک لیدر وجود دارد."

تیته همچنین در مورد پستی که قصد دارد از نیمار در آن استفاده کند، گفت:" او در بارسا در سمت چپ خط حمله بازی می کند و بیشتر در آن جا افتاده است اما اگر نیاز باشد، او می تواند در نوک خط حمله هم بازی کند. هنوز در این مورد تصمیم گیری نکردم. ترجیح می دهم بازیکن جایی بازی کند که بیشتر احساس راحتی داشته باشد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kjym

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگرانی باشگاه بارسلونا از وضعیت نیمار

من دلم پیش نیمار است!
المپیک ۲۰۱۶ – ریو

هیولایی به نام نیمار!
المپیک ۲۰۱۶ – ریو