تاریخ انتشار: 1402/05/01 09:00
کد خبر: 2199

ازدواج اینترنتی

با گذشت زمان و با آمدن دنیای مجازی، دانش و اطلاعات مردم افزایش یافت. با افزایش دانش و اطلاعات، سنت‌ها کمرنگ‌تر شدند.
ازدواج اینترنتی

با گذشت زمان و با آمدن دنیای مجازی، دانش و اطلاعات مردم افزایش یافت. با افزایش دانش و اطلاعات، سنت‌ها کمرنگ‌تر شدند. دختر و پسر ابتدا با هم آشنا می‌شوند، سپس اگر این علاقه ماندگار بود، تصمیم به ازدواج می‌گیرند.

با گسترش فضای مجازی و افزایش تعداد شبکه‌های اجتماعی و حتی سایت‌های همسریابی، باعث افزایش روابط دوستی در میان جوانان شده است. اما آیا فضای مجازی می‌تواند بستری مناسب برای انتخاب شریک زندگی باشد؟

این سوالی است که هنوز کارشناسان نتوانسته‌اند تا جواب مناسبی برای آن پیدا کنند، هرچند که ازدواج اینترنتی دارای منتقدان بسیاری نیز هست.

معمولا افرادی که در دنیای مجازی با یکدیگر آشنا می‌شوند، تصویری ایده آل از خود برای یکدیگر ایجاد می‌کنند. اما به مرور و با شناخت بیشتر، آن تصویر ایده آل خدشه‌دار می‌شود. همچنین افراد همیشه این دغدغه را دارند که آیا همانطور که طرف مقابل از طریق دنیای مجازی با وی آشنا شده، ممکن است که با افراد دیگری هم آشنا شده و رابطه داشته باشد؟

زمانی‌که افراد تصمیم به ازدواج با یکدیگر می‌گیرند، مسلما دارای تعارض‌ها و تفاوت‌هایی هستند. برای اینکه آن‌ها بتوانند تا به تفاهم بیشتری برسند، نیاز است که این تعارض‌ها را کمرنگ‌تر کنند. به همین دلیل نیاز است از یک فرد با تجربه و متخصص کمک و مشاوره بگیرند.

  • بیشتر بخوانید:
علت جابجا شدن غضروف بینی بعد از عمل چیست؟
مهم‌ترین دلایل مرگ جراحی بینی چیست؟
راینوپلاستی و تغییر چهره بعد عمل بینی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48lkn2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نشانه‌های رابطه عاطفی سالم چیست؟