تاریخ انتشار: 1402/02/14 15:45
کد خبر: 6875

اعتراض تند استقلال: این لکه ننگ تا ابد می‌ماند| چه گناهی کرده ایم که باید این تبعیض را تحمل کنیم؟

سرپرست استقلال اعتراضات شدیدی نسبت به برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی کرده است.
اعتراض تند استقلال: این لکه ننگ تا ابد می‌ماند| چه گناهی کرده ایم که باید این تبعیض را تحمل کنیم؟

اعمال نظر شورای تامین استان تهران برای برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و موافقت سازمان لیگ فوتبال با این ماجرا با اعتراض شدید استقلالی ها مواجه شده است.

استقلال که خود در مقابل پیکان در لیگ برتر در ورزشگاه بدون تماشاگر پاس قوامین به میدان رفت، حالا معتقد است که بازی پیکان و پرسپولیس هم باید در همین ورزشگاه برگزار شود تا عدالت اجرا شود.

بیژن طاهری سرپرست استقلال در واکنش به این موضوع صحبت های تندی را علیه سازمان لیگ بر زبان آورده است. او گفته: همه یک سال زحمت می‌کشند و هزینه می‌کنند تا بر اساس لیاقت و زحمت خود، در پایان فصل به مقامی در جدول دست پیدا کنند. ما کم زحمت نکشیدیم و تلاش کردیم با وجود همه مشکلات و تغییرات، دل هواداران را شاد کنیم ولی این اتفاقات باور کردنی نیست. پارسال هم کسی انتظار نداشت ما قهرمان شویم و تا به خودشان آمدند، دیدند ما سه هفته مانده با پایان لیگ، قهرمان شدیم وگرنه مطمئن باشید که نمی‌گذاشتند به قهرمانی برسیم.

سرپرست استقلال صحبت های خود را اینطور ادامه داد: سوال من از سازمان لیگ این است که چرا تبعیض بین تیم‌ها قائل هستید و ما چرا باید در دستگردی و بدون تماشاگر مقابل پیکان بازی می‌کردیم و تیم دیگر در آزادی و با تماشاگر بازی کند؟ چون گفتند ما بازی نمی‌کنیم؟! چرا کرج یا جاهای دیگر و شهرهای اطراف تهران این بازی را برگزار نکردند؟ مگر پیکان میزبان نیست و حق انتخاب ندارد؟

طاهری افزود: سوال من از مسئولان سازمان لیگ این است که مگر یک مسئول تصمیم گیر نباید بی طرف باشد؟ مگر باید برای یک رنگ خاص تلاش کند ؟ این تصمیم گیری شائبه برانگیز و از عدالت به دور است. این ننگ بر روی پیشانی سازمان لیگ می‌ماند و کسی فراموش نمی‌کند که آن‌ها خودشان باعث و بانی تبعیض و ایجاد شائبه میشوند.

او در پایان گفت: پیکان اگر در حال سقوط بود، این اتفاق رخ می‌داد؟ آن هم از وضع چینش و افتضاحات داوری. ما الکی زحمت می‌کشیم و سرکار هستیم. ما و هواداران چه گناهی کرده‌ایم که این تبعیض را باید تحمل کنیم؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48mgm3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساپینتو مهاجم استقلال را خط زد | قلم قرمز روی نام ۴ بازیکن آبی برای دربی

استقلال 2- گل‌گهر 1، این بازی فقط ساپینتو کم داشت!
جنجالی و پرحاشیه به سود آبی‌ها : همان همیشگی