تاریخ انتشار: 1402/02/15 13:37
کد خبر: 6827

بازیکن فیکس استقلال از لیست استقلال خارج شد

ریکاردو ساپینتو برای بازی با صنعت نفت تصمیم عجیبی گرفت. خروج محمد حسین مرادمند از لیست ۱۸ نفره. این در حالی بود که این بازیکن در بازی قبلی مقابل پارس جنوبی در ترکیب تیم به میدان رفت و نمایش خوبی داشت.
بازیکن فیکس استقلال از لیست استقلال خارج شد

سرمربی تیم استقلال پیش از بازی با صنعت نفت به عارف غلامی استراحت داد و از محمد حسین مرادمند درترکیب ثابت تیمش بهره برد که با نمایش خوب این بازیکن در جم همراه شد. اما برای بازی با صنعت نفت این بازیکن را از لیست ۱۸ نفره تیم خارج کرد!

ریکاردو ساپینتو در کنفرانس خبری پیش از بازی با صنعت نفت و در پاسخ به سوالی که در مورد عدم حضور ابوالفضل جلالی در ترکیب تیم پرسیده شد، به موضوع محمد حسین مرادمند هم اشاره کرد و گفت: «همانطور که می‌دانید همه در تیم تلاش می‌کنند. متأسفانه نمی‌توانم به همه بازیکنان بازی بدهم. بعضی اوقات یکی بازی می‌کند و بازی بعد بازی نمی‌کند. مثلا شاید در برخی از بازی‌ها محمدحسین مرادمند در لیست نباشد، ولی هفته بعد بازی کند و خوب هم بازی می‌کند. متأسفانه همه را نمی‌توانم داخل زمین ببرم. برخی مواقع این بازیکن را می‌برم و برخی مواقع بازیکن دیگری. به نظر من اگر برای جعفر سلمانی مشکلی پیش بیاید، اولین گزینه ابوالفضل جلالی است که بازی کند. بعضی اوقات من نمی‌توانم خیلی از بازیکنان دفاعی را در لیست تیمم قرار دهم. برخی مواقع باید دنبال راه‌حل‌هایی برای خط جلوی تیم‌مان باشیم. باید بعضی وقت‌ها ریسک کنم و می‌دانم این موضوع برای هر بازیکنی راحت نیست، ولی ما نیز هیچ مشکلی با هیچ بازیکنی نداریم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48mpm3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


11 بازیکن احتمالی استقلال مقابل صنعت‌نفت