تاریخ انتشار: 1396/02/12 18:22
کد خبر: 213403

گادوین منشا با قراردادی 2 میلیاردی پرسپولیسی می شود؟!

در حالی که مجید جلالی، سرمربی و محمود شیعی، مدیرعامل پیکان مدعی شدند گادوین منشا به پرسپولیس نمی‌رود، خود این مهاجم آفریقایی حرف دیگری زد و احتمال پیوستن به تیم بزرگ پایتخت را رد نکرد.
گادوین منشا با قراردادی 2 میلیاردی پرسپولیسی می شود؟!

گادوین منشا که با قراردادی ارزان و 110 هزار دلاری به پیکان تهران پیوست، به واسطه درخشش در لیگ شانزدهم و زدن 15 گل، حالا تیم‌های بسیاری را خواهان خود می‌بیند. در این میان حتی شنیده می‌شود این مهاجم اهل نیجریه با پرسپولیسی‌ها به توافق دوساله رسیده و بعد از اتمام لیگ شانزدهم، به صورت رسمی با این تیم قرارداد امضا خواهد کرد. این در حالی است که یک منبع موثق و نزدیک به منشا به ما اطلاع داد هنوز این بازیکن با هیچ باشگاهی توافق نکرده یا قرارداد داخلی نبسته چون دنبال پول بیشتر است!

 

مهاجم آفریقایی و قلدر پیکان خوب می‌داند در فوتبال بی در و پیکر ایران به بازیکنان به مراتب سطح پایین‌تر (!) از او،  پول‌های میلیاردی می‌دهند بنابراین قصد دارد صبر کند و به بهترین پیشنهاد پاسخ مثبت بدهد.

 

پرسپولیس هم یکی از همین گزینه‌هاست که اگر بتواند رضایت او را از لحاظ مالی جلب کند، می‌تواند امیدوار به خرید گادوین منشا باشد. پیکان، تیم فعلی او نیز خواستار تمدید است اما شنیدیم مهاجم آفریقایی شرایطی دارد. گویا گادوین منشا به واسطه‌های پرسپولیس و یکی، دو باشگاه صنعتی هم گفته قراردادی 2 میلیارد تومانی حاضر است امضا کند و یک میلیارد تومان آن را هم نقد می‌خواهد! همین پیشنهاد می‌تواند خرید منشا توسط باشگاه پرسپولیس را دچار مشکل کند چراکه پرداخت 2 میلیارد تومان به گادوین منشا ممکن است سر و صدای سایر بازیکنان را درآورد.

 

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس پس از قهرمانی، با حواشی و چالش‌های بسیاری روبه‌رو شده و مسئولان این تیم نیز در بلاتکلیفی به سر می‌برند. البته با شناختی که از فوتبال ایران و مدیران غیرفوتبالی آن (!) داریم، مطمئن هستیم گادوین منشا موفق می‌شود 4 یا 5 برابر فصل گذشته قرارداد ببندد. این خط و این هم نشان!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48n7mk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 شهاب خیال برانکو را راحت می‌کند