تاریخ انتشار: 1396/02/19 14:34
اختصاصی| مدافع شاهین بوشهر مطرح کرد؛
کد خبر: 211903

نظری: بین دو نیمه هم قسم شدیم که نتیجه را جبران کنیم

مدافع تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: تمام تمرکزمان را روی بازی با اروند خرمشهر گذاشته ایم، یک پیروزی شیرین دیگر به مردم بوشهر و هواداران شاهین هدیه خواهیم داد.
نظری: بین دو نیمه هم قسم شدیم که نتیجه را جبران کنیم

به گزارش فرتاک ورزشی، مهدی نظری در گفتگویی در خصوص بازی روز گذشته تیمش در برابر هف سمنان اظهار داشت: با توجه به فشردگی امتیازات در جدول، تیم هف سمنان آخرین شانس خود را در برابر تیم شاهین داشت و بازی سختی را پشت سر گذاشتیم . 

وی اذاعان داشت: تیم هف سمنان تمام بازیهای خانگی دور دوم را پیروز شده بود و در این بازی هم با همین انگیزه وارد میدان شد، اما در برابر بازی منطقی و حساب شده ما کاری از پیش نبرد.

مدافع شاهین شهرداری در ادامه افزود: خوشبختانه در بازیهای خارج از خانه علاوه بر اینکه با برنامه بازی می کنیم به این خودباوری رسیده ایم که می توانیم با امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم و روز گذشته پس از شکست در نیمه اول، در بین دو نیمه هم قسم شدیم که نتیجه را جبران کنیم.

نظری در خصوص دیدار با اروند خرمشهر اشاره کرد: زحمات یک فصل تیم در این بازی خلاصه می شود بعد از بازی دیروز تمام تمرکزمان را روی بازی با اروند خرمشهر گذاشته ایم و مطمئن هستم یک پیروزی شیرین را به مردم بوشهر و هواداران شاهین هدیه خواهیم داد در این دیدار تیم اروند خرمشهر برای صعود هنوز امیدوار است و همین امر باعث می شود تا مثل دیگر تیمها در برابر ما در لاک دفاعی قرار نگیرد و همین مسئله کار را برای ما راحتتر خواهد کرد.

بازیکن شاهین شهرداری بوشهر تصریح کرد: متاسفانه رضا دهقان و مسعود نظر زاده را در دیدار آینده همراه نخواهیم داشت اما دیگر بازیکنان پتاسیل و توانایی بالایی دارند و می توانند جای این دو بازیکن خوب تیم را پر کنند.

نظری در پایان خطاب به هواداران گفت: از همه هواداران خونگرم شاهین انتظار دارم در دیدار با اروند خرمشهر پرشورتر از بازیهای قبل با صبر و حوصله و تا دقیقه 90 تیمشان را حمایت و تشویق کنند، تا همدل و همصدا یک پیروزی دیگر را جشن بگیریم.  

خبرنگار: "عبدالرضا کللی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48naya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاهین بوشهر 90 دقیقه زیر توپ زد/ دروازه‌بان شاهین را به تیم های عربی ترانسفر کنید
اختصاصی| کللی فر ضد فوتبال ترین مربی لیگ دو؟؛

پیش بازی هف سمنان - شاهین بوشهر
اختصاصی| دیداری 6 امتیازی و جذاب؛

پیمان پورصادقی خوب باشد، هِف پیروز است!
اختصاصی| وینگر چپ ریزنقش و تمام عیار؛