تاریخ انتشار: 1396/02/15 19:02
اختصاصی| آقای گل و پدیده کوچ می‌کنند؛
کد خبر: 212699

عباس زاده و قائدی فصل بعد در یک تیم لیگ برتری!

بانزدیک شدن فصل نقل و انتقالات، ستاره‌های لیگ یکی درحال کوچ به لیگ برتر می‌باشند.
عباس زاده و قائدی فصل بعد در یک تیم لیگ برتری!

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد عباس زاده که با 24 گل زده به عنوان آقای گل لیگ یک دست یافت، درپایان فصل لیگ یک اظهارنظر کرد که دوست دارد به پرسپولیس برگردد اما برانکو، سرمربی سرخپوشان طی مصاحبه‌ای گازانبری، اعلام کرد که به هیچ وجه نیاز به عباس زاده ندارد و همین مساله سبب شد تا عباس زاده، تا روزی که برانکو در پرسپولیس است، لباس سرخ را برتن نکند.

در آن سو اما مهدی قائدی نیز به عنوان یکی از پدیده‌های لیگ یک معرفی شد. او به همراه قائم اسلامی خواه، علی شهسواری و ...، باوجود سن کم، در لیگ یک آقایی کردند و درخششان سبب شد تا تیم‌های متمول زیادی به آنها پیشنهاد بدهند. قائدی که سه فصل دیگر با ایرانجوان بوشهر قرارداد دارد، برای جدایی از این تیم باید تیم بعدی‌اش مبلغ سنگین 350 میلیونی را بابت رضایت نامه به باشگاه ایرانجوان واریز کنند و گویا یک تیم لیگ برتری این کار را صورت داده و قصد دارد قائدی را به تیم خود بیاورد.

عباس زاده که به طور کلی از حضور در پرسپولیس ناامید شده است، پیشنهاد وسوسه انگیز گسترش فولاد تبریز را روی میز خود می‌بیند. پیشنهادی که در نیم فصل نیز به او داده شد اما او بخاطر هواداران نساجی، نرفت تا تیمش را به لیگ برتر بیاورد. تنها تیمی که قصد دارد پول سنگین رضایت نامه قائدی را پرداخت کند، گسترش فولاد تبریز است.

بله، احتمال هم تیمی شدن آقای گل لیگ یک و پدیده این لیگ در فصل آینده زیادتر از آنچه است که فکرش را می‌کنید و اگر آنها را در لباس آبی گسترش دید، تعجب نکنید و از بازی آنها لذت ببرید.

خبرنگار: "آرین قلی نیا"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48nb5m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طلسم گل نزدن‌های عباس زاده و قائدی شکسته می‌شود؟
اختصاصی| 8 هفته ناکامی برای پدیده و آقای گل لیگ یک؛