تاریخ انتشار: 1396/01/27 21:24
اختصاصی| هفته سی و یکم لیگ یک؛
کد خبر: 216627

پیش بازی خونه به خونه - فجرسپاسی؛ استادان لیگ یک به هم رسیدند

از هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور ساعت 16:45 دقیقه عصر روز دوشنبه، تیم فوتبال خونه به خونه مازندران باید در ورزشگاه هفت تیر بابل مقابل فجرسپاسی شیراز به میدان برود.
پیش بازی خونه به خونه - فجرسپاسی؛ استادان لیگ یک به هم رسیدند

به گزارش فرتاک ورزشی، شاگردان دست نشان در حالی باید مقابل کاکوها جدالی سخت و نفس‌گیر را داشته باشند که نماینده فوتبال شیراز طی هفته های آینده نتایج قابل توجهی گرفتند.

فجری ها در نیم فصل اول این رقابت‌ها نتایج بسیار ناامید کننده ای کسب کردند و این روند حتی در سه دیدار ابتدایی نیم فصل دوم نیز تداوم پیدا کرد اما از هفته چهارم نیم فصل دوم بود که این تیم رفته رفته روند رو به رشدی در پیش گرفت تا تلاش این تیم برای بقا در لیگ بیش از پیش ملموس باشد.

آنها 6 دیدار اخیر خانگی خود را بدون شکست پشت سر گذاشتند و در 5 دیدار بیرون از خانه نیز دو پیروزی مقابل تیم های مس رفسنجان و نساجی دشت کردند و با خیبر نیز به تساوی بدون گل دست یافتند. و جالب اینجاست که دو شکست شان در این 11 هفته نیز مقابل گل گهر در سیرجان و ملوان در انزلی با نتیجه خفیف 1 بر 0 رقم خورد.

این‌طور که پیداست شاگردان غلام پیروانی با 7 گلی که در دو دیدار اخیر خود به ثمر رساندند، عزم خود را برای بقا در لیگ جزم کردند ولی آنها چاره ای ندارند برای رسیدن به این هدف بزرگ از فکر سه امتیاز بازی با نماینده فوتبال مازندران بیرون بیایند و در دو دیدار باقیمانده لیگ به جنگ خود ادامه دهند. چون حریف این هفته تیم فجر سپاسی شیراز، تیم خونه به خونه مازندران می باشد که به مانند شیرازی ها 7 گل در دو دیدار اخیر به ثمر رساند و حق ندارد در سه دیدار آینده حتی یک امتیاز از دست دهد. چون به همان اندازه که فجر سپاسی برای بقا می جنگد شاگردان دست نشان نیز بخت خود را برای صعود به لیگ برتر می آزمایند.

مازنی ها به خوبی می‌دانند اهمیت این بازی از بازی با گل‌گهر سیرجان و مس کرمان نیز بیشتر است چرا که این هفته با تیمی بازی خواهد داشت که برای بقا در لیگ مجبور است دست به هرکاری بزند و آخرین دست و پاهای خود را خواهد زد و بدون شک خونه به خونه ای ها مجبورند در سومین دیدار پیاپی نیز یک بازی انتخاری به نمایش بگذارند.

شاید بزرگترین دغدغه این روزهای نادر دست نشان و سایر اعضای کادر فنی این باشد که بازیکنان خونه به خونه نگاهی به جایگاه فجرسپاسی در جدول رده بندی نداشته باشند و دریابند این دیدار سخت ترین دیدار خونه به خونه در این فصل خواهد بود. بدون شک تنها تیمی که در این برهه از زمان می تواند لقب ترسناک ترین تیم فصل را به خود اختصاص دهد همین تیم فجرسپاسی خواهد بود.

هر چند شاگردان باروحیه دست نشان که این روزها با نتایج جالب شان فوتبال دوستان مازنی را سر شوق آورده اند، بهتر از هر کسی می دانند اگر می خواهند با روحیه ای عالی برای شکار قوهای سفید انزلی عازم گیلان شوند، چاره ای ندارند جز اینکه دیدار مقابل فجر سپاسی را با کسب سه امتیاز به پایان برسانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ndql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار فجرسپاسی-خونه به خونه
از نگاه دوربین آبتین علی نیا