تاریخ انتشار: 1396/01/11 16:47
اختصاصی| دومین شکست متوالی برای مهدی پاشا؛
کد خبر: 220227

اشکال کار مهدی پاشازاده کجاست؟

آلومینیوم اراک در خانه مس کرمان، با یک گل مغلوب این تیم شد.
اشکال کار مهدی پاشازاده کجاست؟

به گزارش فرتاک ورزشی از اراک، تیم فوتبال آلومینیوم اراک باهدایت مهدی پاشازاده که نتایج خوبی را تا قبل از دو دیدار گذشته خود کسب کرده بود، دو بازی است که هیچ امتیازی را نگرفته است و مرد محبوب اراکی ها، اکنون در فاز جدیدی از بحران قرار گرفته است.

پاشازاده که در هر تیمی بوده از بازیکنان جوان استفاده کرده است، در اراک نیز همین امر را سرلوحه کار خود قرار داده است و آمارها، از برتری شاگردان پاشازاده در دو دیدار گذشته اعم از خلق موقعیت، توپ گیری، دوندگی، مالکیت توپ و ... می دهد، اما مهدی پاشا، نتوانسته نتیجه بگیرد و گویا مشکل کار او، در بیرون از زمین رقم می خورد.

این تیم که با مشکل مالی مواجه است و مسئولین آلومینیوم به بازیکنان این تیم قول دادند که قبل از عید 10درصد از قراردادهای آنها پرداخت خواهد شد، فقط مبلغ ناچیزی که 5درصد می باشد، به بازیکنان داده شد و علنا بازیکنان باجیب های خالی به خانه های خود بازگشتند. عدم روحیه خوب، یکی از مهمترین علت هایی بود که تیم اراکی نتوانست در کرمان نتیجه بگیرد. البته عدم تغذیه مناسب هافبک های آلومینیوم به خط حمله نیز در این بازی به خوبی احساس شد، اما ضعف روحی، مهمترین علتی است که مسئولین اراکی باید هرچه سریع تر آن را رفع کنند تا به بدنه تیم، بیشتر از این ضربه وارد نکند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ngrl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیم‌زاده: فرصت سوزی کردیم
سرمربی مس کرمان مطرح کرد؛