تاریخ انتشار: 1396/02/24 18:56
کد خبر: 210799

ایمان شهماری: می‌توانستم گل‌های بیشتری بزنم

ایمان شهمارى که سابقه بازى در تیم هاى نفت تهران، استقلال جنوب ،راهیان کرمانشاه و فولاد یزد که در لیگ ١حضور داشت در فصل گذشته به تیم شهباز نوژن لیگ دو آمد.
ایمان شهماری: می‌توانستم گل‌های بیشتری بزنم

به گزارش فرتاک ورزشی، ایمان شهماری می‌گوید از لیگ یک به لیگ دو آمده تا به خود ثابت کند که در هر سطح از فوتبال می‌تواند قدرتش را به نمایش بگذارد.

شهماری بازیکن تیم فوتبال شهباز نوژان البرز که متاسفانه به دلیل مشکلات مالی به لیگ 3 سقوط کرده در گفت‌وگو با فرتاک درباره این موضوع می‌گوید: نوژن امسال با تغییر و تحولات در لیگ دسته دوم مواجه شد وگرنه بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند که هریک می‌توانند لیگ یکی یا لیگ‌برتری باشند. 

وی در ادامه گفت: تیم ما به نسبت سایر رقبا کارش را دیر آغاز کرد و مدیرعامل تیم تمام تلاشش را برای حفظ این تیم در لیگ دو به کار بست اما روزهای پایانی را متاسفانه نتوانستیم به خوبی پشت سر بگذرانیم و امتیاز از دست می‌دادیم با وجود آنکه بچه‌ها از جان مایه می‌گذاشتند اما خب استارت کارتان در لیگ خیلی تاثیرگذار است.

او در پاسخ به سوالی که چرا از لیگ یک به لیگ دو آمده گفت: پیش از حضور در لیگ دو در تیم لیگ١ فولادیزد بازی می‌کردم اما به دلایلی از این تیم جدا شدم و تصمیم گرفتم در تیمی حضور داشته باشم که فوتبالم را به معرض نمایش بگذارم و در هر سطحی که قرار است بازی کنم قدرت فوتبالم را به نمایش بگذارم.

شهماری درباره عملکردش خاطرنشان کرد: در فصلی که گذشت تمام تلاشم را کردم که بهترین بازی‌ام را داشته باشم و در این فصل ٥بار گل زنى کردم که اگر شرایط مناسب تر بود میتوانستم بیشتر خودم را نشان دهم و گل هاى بیشترى بزنم اگرچه امیدوارم بار دیگر در سطحی بالاتر توپ بزنم.

خبرنگار: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48njwa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فسخ قرارداد توحید دشتی با شهباز نوژان