تاریخ انتشار: 1396/01/14 10:45
کد خبر: 219727

هواداران پرسپولیس به قهرمانی امیدوار نباشند؟

علی اکبرطاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس سال جدید کاری را با گفت و گویی بهانه جویانه آغاز کرده است .
هواداران پرسپولیس به قهرمانی امیدوار نباشند؟

 اگرچه سرخ پوشان با اقتداری کم سابقه صدرنشین لیگ برترند و به نظر قهرمانی این تیم قطعی است ، طاهری در اعتراض به تغییر رای کمیته انضباطی توسط کمیته استیناف و برگزاری بازی مقابل نفت با حضور تماشاچی و البته گلی که صنعت نفت روی تکل مشکوک به خطای محمد شادکام به ثمر رساند می گوید : همانطور که سال قبل عنادی در کار بود و با اشتباه‌های داوری نگذاشتند به حق‌مان برسیم و قهرمان شویم، الان هم رو به کارهایی آورده‌اند تا پرسپولیس نتیجه نگیرد. سال قبل به هر نحوی شده اشتباه‌های داوری را علیه تیم ما رقم می‌زدند، امسال هم علاوه بر اینگونه حواشی اشتباه‌های داوری را آغاز کرده‌اند. به طور مثال پیش از گلی که صنعت نفت آبادان به ثمر رساند، داور اشتباه کرد اما هیچ کس اشتباه داور را ندید. 


این موضوع ، اعتراض به داوری ، البته چیز عجیبی نیست اما اشتباه آن جا رخ می دهد که او می گوید: من خطاب به هواداران تیم‌مان می‌گویم با وجود اختلاف 9 امتیازی که با تیم دوم جدول داریم، امیدی به قهرمانی نداشته باشند...

 


حالا ، چند سئوال از علی اکبر طاهری : 


*درسالی که پرسپولیس بهترین نتایج ممکن را گرفته و با تسلط صدرنشین لیگ است ، چرا هواداران نباید به قهرمانی امیدوار باشند ؟ اگر پرسپولیس با این نمایش و این امتیاز گیری امسال قهرمان لیگ نشود پس کی می شود ؟


*موضوع اعتراض ، قضاوت تورج حق وردی است ؟ صحنه را دوباره نگاه کنید . حتی اگر حق وردی در تشخیص صحنه خطا کرده باشد ، اشتباه اصلی با کمال کامیابی نیاست که با کنترل توپ نامطمئن موقعیت را به حریف می دهد تا بعد از دفع ضربه ایستگاهی دوباره درموقعیت گل قرار بگیرد . این توپ با یک کنترل ساده هرگز تبدیل به موقعیت گل نمی شد . (بنابراین جناب آقای طاهری بهتر است تیم را مثل سال گذشته در موقعیت روانی مقابله با داور قرار ندهد).

 


*آیا این سیاه نمایی برای ایجاد حاشیه امن برای تیم است یا موضوع ، اتفاقاتی است که ممکن است در آینده رخ بدهد؟ به عنوان مثال چرا باشگاه پرسپولیس به طور دقیق درباره پرونده مانوئل ژوزه و روند دادرسی اطلاع رسانی نمی کند تا شایعات برای همیشه از اطراف تیم کنار برود؟ (عملکرد باشگاه در جمع آوری کمک های مردمی نیز در همین حد قابل انتقاد  است ، این که میزان اهمیت پرونده برای هواداران اطلاع رسانی نمی شود تا آنها حضور جدی تری در این کمپین داشته باشند .) 

 


*آیا شکست تیم پرسپولیس باید با این واکنش مواجه شود ؟ توجه داشته باشید که برای تیم هایی مثل پرسپولیس که بیش از نیمی از تیمشان درگیر رقابت های ملی بوده اند ، افتی مثل این غیر طبیعی هم نیست . پس ، درک شرایط و هضم باخت به ثواب نزدیک تر است . آن هم در شرایطی که سرخ پوشان در طول مسابقه تسلطی کامل به حریف داشتند و شکل بازی نفت موقعیت برد را از آنها گرفت . (در واقع مصاحبه طاهری توجیه شکستی است که برای همه قهرمان ها در همه لیگ ها رخ می دهد. اما چه نیاز به این بزرگنمایی ؟)

 


* نکته آخر ؛ شایعاتی که درباره نارضایتی برانکو از رفتار مالی باشگاه به گوش می رسد تا چه حد درست است ؟ اگر پاسخ منفی است (که احتمالا نیست ) چه تغییری در این مسیر ایجاد خواهد شد تا سرمربی پرسپولیس همچنان به فعالیت خود در این باشگاه ادامه دهد و تیم را به آرزوی قدیمی موفقیت در آسیا برساند ؟ آیا در مصاحبه ای مثل آنچه طاهری دیروز انجام داده ،  اثری از این حرکت پیوسته و روبه جلو می بینید ؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48nyma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دانشگر: مقصر بودم و عذرخواهی کردم