تاریخ انتشار: 1395/07/06 13:09
کد خبر: 259103

دینامو زاگرب - یوونتوس/ یووه بدنبال کسب 3 امتیاز

تیم های فوتبال دیناموزاگرب و یوونتوس، فردا شب در ورزشگاه ماکسیمیر در کشور کراوسی رو در روی یک دیگر قرار می گیرند. قضاوت این بازی بر عهده مانوئل دسوزا پرتغالی است.
دینامو زاگرب - یوونتوس/ یووه بدنبال کسب 3 امتیاز

این بازی در شرایطی برگزار می شود که زاگرب پس از شکست سنگین ۳ بر ۰ در برابر لیون و یوونتوس پس از تساوی خانگی مقابل سویا در روز نخست رقابت های گروه H رقابت ها پا به این میدان می گذارند. هر دو تیم می دانند که شکست خوردن در این مسابقه می تواند تا چه حد برای آن ها دردسر ساز شود. علی الخصوص بانوی پیر فوتبال ایتالیا که نتوانسته در نخستین بازی خود در خانه پیروز میدان باشد.

دیناموزاگرب پس از سه شکست پیاپی، در دو هفته اخیر موفق شده دو پیروزی در لیگ کرواسی کسب کند. در آن سوی میدان یوونتوس در ۵ بازی اخیر خود ۳ پیروزی ۱ تساوی و ۱ شکست در کارنامه دارد. این دو تیم پیش از این دو بار رو در روی هم قرار گرفته اند که یوونتوس تا کنون موفق نشده بر دینامو غلبه کند و ۱ تساوی و یک پیروزی سهم دینامو زاگرب بوده است. یووه صدرنشین سری آ و دیناموزاگرب در مکان سوم لیگ کشور کراوسی قرار دارد.

لئوناردو سیگالی و پیتر استویانوویچ که در دیدار نخست تیمشان مقابل لیون غایب بودند بار دیگر آماده بازی شده اند و مارکو لسکوویچ تنها غایب شاگردان سوپیچ است. در آن سوی میدان ماکسیمیلیانو الگری مارکیسیو، آساموآ، روگانی که در جریان دیدار پالرمو دچار آسیب دیدگی شد و لیش اشتاینر را در اختیار ندارد و حضور مهدی بن عطیه که به تازگی از بند مصدومیت رها شده و در دیدار برابر پالرمو نیز غایب بود، در حاله ای از ابهام قرار دارد. باید دید الگری در بازی فردا از پائولو دیبالایی که سایه ای از بازیکن فصل پیش است استفاده خواهد کرد یا خیر؛ سرمربی یوونتوس در جریان دیدار گذشته تیمش وی را نیمکت نشین کرده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48o9kw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیانیچ: هرجا آلگری بخواهد بازی می کنم