تاریخ انتشار: 1395/06/23 13:54
اختصاصی/
کد خبر: 261727

کاپیتان بادران تهران: در شش هفته گذشته فقط بدشانسی آورده ایم

کاپیتان تیم فوتبال بادران تهران معتقد است که در شش هفته ی گذشته بدشانسی آورده اند.
کاپیتان بادران تهران: در شش هفته گذشته فقط بدشانسی آورده ایم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، محمود تیغ نورد در خصوص آخرین شرایط بادران گفت: شرایط تیم خوب است و تمرینات منظم انجام می شود و امروز صبح و بعد از ظهر تمرین کردیم و به مرز آمادگی خوبی رسیدیم اما متاسفانه فقط بد شانسی می اوریم در بازی ها و امیداورم فوتبال روی خوشش را به ما نشان دهد.

وی درخصوص سطح کیفی پایین بادران گفت: خب تیم تازه تاسیس شده و بچه ها 25 نفر تازه کنار هم بازی می کنند و باید کمی صبر کرد تا هماهنگ تر شوند. یه مدت زمان می برد تا ارنج بیاد دست مربی ولی از این هفته میتوانیم انتظارات را براورده کنیم.

تیغ نورد درخصوص بازی با اکسین البرز گفت: بازی خوبی می شود؛ چون تیم هایی که فوتبال بازی می کنند میتوانیم باهاشون خوب بازی کنیم. شاید ما در هفته های قبل کیفیت خوبی را نداشتیم، ولی در کل اگر از این هفته مشکل خاصی پیش نیاد میتوانیم بازی بهتری انجام بدهیم.

وی درخصوص آماده نبودن خود نیز گفت: من شرایطم خوبه، امادگیم خوبه، از 6 هفته 3 یا 4 بازی فیکس بودم، بازی های خوبی داشتیم و مشکلی ندارم. من به نظر سرمربی تیم احترام می گذارم و من امدم به این تیم کمک کنم چه در زمین بازی، چه در روی نیمکت یا از روی سکو من از تیم حمایت میکنم. من مشکلی با اکبر اقا ندارم و از دوستان خوبمون هستند. ما یک تیم هستیم که 25 بازیکن خوب داریم اما هنوز با هم هماهنگ نشدیم و ارنج تیم دست سرمربی نیامده اما ایشالا هماهنگ می شویم تا نتایج خوبی بگیریم.

محمود تیغ نورد در پایان گفت: شک نکنید که ما از مدعیان صعودیم.

مصاحبه: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ogba

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حواشی کاملی دیدار گل گهرسیرجان-ایرانجوان بوشهر
اختصاصی/