تاریخ انتشار: 1395/06/17 19:03
اختصاصی/
کد خبر: 262770

مدیرعامل اروند خرمشهر: در زدن ضربات نهایی بی دقت بودیم/ بدشانس بودیم و پیروز نشدیم

مدیرعامل باشگاه اروند خرمشهر می گوید در بازی برابر برق نوین شیراز دچار بدشانسی شدند چرا که با توجه به موقعیت های شان می توانستند بازی را به سود خود به پایان برسانند.
مدیرعامل اروند خرمشهر: در زدن ضربات نهایی بی دقت بودیم/ بدشانس بودیم و پیروز نشدیم

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، دکتر امیر سامری گفت: بازی سختی را در برابر برق نوین داشتیم، حریف ما هم در دفاع و هم در حمله موفق عمل می کرد، البته پس از بازشدن دروازه مان در نیمه دوم موقعیت های زیادی داشتیم و حتی می توانستیم بازی را به سود خود به پایان برسانیم، در این نیمه حریف مان از نظر بدنی خسته شده بود و ما باید نتیجه را به سود خود می کردیم تا درصدر قرار می گرفتیم.

 وی تاکید کرد: ما شروع خوبی داشتیم و می‌توانستیم در همان دقایق ابتدایی به گل برسیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و در ادامه بازیکنان دستورات تاکتیکی را آنطور که باید و شاید در زمین پیاده نکردند. البته کمی هم بدشانسی گریبانگیر ما شده بود.ما به طور کامل شایسته کسب پیروزی بودیم. ما به حدی بر حریف تسلط داشتیم که من هرگز پیش بینی آن را نمی‌کردم.من می‌دانم که شما برای پیروزی در بازی‌ها به کمی شانس هم نیاز دارید. اما دیدید که پیروزی در یک بازی تنها با شانس هم ممکن است. ما باید این را بپذیریم.

سامری ادامه داد: ما فرصت‌های بسیاری داشتیم. صادقانه باید بگویم بدشانس بودیم. یک بار تیرک عمودی، دو بار تیرک افقی و دفع توپ عالی دروازه‌بان آنها.این اتفاقات فوتبال هستند. 

مدیر عامل باشگاه اروند خرمشهر در مورد قضاوت داوراین بازی خاطرنشان کرد: قضاوت داور بد نبود هر چند که در چند صحنه به ضرر ما سوت زد اما در مجموع قضاوت تاثیرگذاری نداشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5qxy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرزانه: برای صعود دو فصل زمان می‎خواهم/بازیکنانم از هفته چهارم روند رو به رشد را آغاز کرده‌اند