تاریخ انتشار: 1395/06/27 20:12
کد خبر: 260927

سیدجلال: می توانستیم از موقعیت ها بهتر استفاده کنیم که نشد

مدافع مستحکم پرسپولیس شرایط مناسب دفاعی این تیم را به دلیل استراتژی مناسب دفاع تیمی سرخپوشان می داند.
سیدجلال: می توانستیم از موقعیت ها بهتر استفاده کنیم که نشد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، سیدجلال درباره دیدار دربی هشتاد و سوم گفت:  در طول هفته فشار زیادی روی پرسپولیس بود و انتظار از تیم ما برای بردن بیشتر بود. ما بعد از دیدار با تراکتور خودمان را مهیای این رقابت بزرگ کردیم و به حساسیت بازی نیز واقف بودیم. موقعیت های خوبی نیز در این بازی داشتیم و البته فوتبال همین است و بعضی اوقات نتیجه و شرایط آنطور که انتظارش را داریم پیش نمی رود.

 

مدافع میانی پرسپولیس در واکنش به این سوال که استقلال با استراتژی مناسب به خواسته خود در این بازی رسید و مانع از به نتیجه رسیدن برنامه پرسپولیس شد گفت: باید قبول کرد فوتبال مثل سابق نیست و اکنون آنالیز قوی روی تک تک لحظات بازی صورت می گیرد و این مساله بازی را سخت می کند. ما می توانستیم از موقعیت هایی که به دست آوردیم استفاده بهتری کنیم تا اکنون نتیجه را نیز به سود خود خاتمه داده باشیم اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و باید در انتظار بازی های بعدی باشیم.

 

سیدجلال که در فصل گذشته در نفت تهران و زیر نظر منصوریان به فوتبال خود ادامه می داد درباره تاکتیک این مربی اکنون در نقش هدایت استقلال گفت: نمی توان نفت را با استقلال مقایسه کرد. استقلال اکنون مهره های قدرتمندی دارد و حتی روی نیمکت هم قوی هستند. با این حال شرایط بازی به گونه ای رقم خورد که از کسب نتیجه بازماندیم. با این حال آنها بیشتر روی ضدحملات برنامه ریزی کرده بودند و فشار در هفته هم روی تیم ما بود و همه ما را برنده می دانستند و انتظارات بالا رفته بود. ما شرمنده هوادارانی شدیم که حمایت جانانه ای از ما کردند و این وظیفه ما را سنگین تر می کند تا در بازی های آینده بهتر عمل کنیم.

 

کاپیتان پرسپولیس در مورد حضور هواداران این تیم نیز در دربی گفت: واقعا نمی توان در مورد هواداران صحبت کرد و آنها همه ما را شرمنده کردند. طرفداران ما فوق العاده هستند و باید آنها را خوشحال می کردیم که متاسفانه در این بازی نتوانستیم. این قول را به آنها می دهیم در دیدارهای بعدی جبران کنیم.

 

سیدجلال حسینی که مدت هاست علیرغم درد در ناحیه قفسه سینه برای این تیم به میدان می رود در مورد شرایط مصدومیتش گفت: کاری نمی شود کرد، تیم به حضورم نیاز دارد و ناچارم در این وضعیت به صورت موازی هم کارهای درمانی ام را دنبال کنم و هم در ترکیب قرار گیرم اما در پرش ها فشار و درد زیادی را تحمل می کنم و فاصله بازی ها هم به صورتی است که نمی توان استراحت کرد و امیدوارم به گونه ای باشم که شرمنده تیم و هواداران نشوم.

 

پرسپولیس که در فصل گذشته عملکرد مناسبی در خط دفاعی نداشته، دراین فصل توانسته در شش دیدار گذشته تنها یک گل خورده در کارنامه اش ثبت کند، سیدجلال در این باره استراتژی دفاعی تیم را ستایش می کند: ما یک تیم هستیم، همه بازیکنان از خط حمله تا دروازه به یک هدف کمک می کنیم و فرشاد و محسن مسلمان با دوندگی و تلاش خود و کمال و امید و دیگر بازیکنان همه در این مساله نقش دارند. دفاع تیمی خوبی را به اجرا می گذاریم و بازیکنان با حفظ توپ و پرسینگ باعث شده اند تا عملکرد خط دفاعی نیز خوب باشد و ما نیز وظیفه مان را انجام دهیم. بازیکنان جوان پرسپولیس اهداف و انگیزه های بزرگی دارند که باید از آنها حمایت و کمکشان کرد.

 

سیدجلال حسینی در مورد دیدار این هفته تیمش مقابل سپاهان که زمانی در آن حضور داشت گفت: بعد از اردوی تیم ملی می دانستیم که سه بازی سخت پیش روی ما قرار دارد. خوشبختانه مقابل تراکتورسازی و استقلال نتیجه بدی نگرفتیم اما برابر سپاهان باید برای حفظ صدرنشینی تمام توان مان را به کار گیریم تا سه امتیاز را کسب کنیم. کار سختی پیش رو داریم و ما نیز به این راحتی کوتاه نخواهیم آمد و امسال می خواهیم قهرمان شویم.

 

وی در مورد مشکلات مالیاتی اش با باشگاه سپاهان نیز گفت: مدیران سپاهان لطف داشته اند و جای تقدیر دارد که گفته اند پیگیر این مساله هستند و امیدوارم به زودی برطرف شود. در مورد نفت هم باید بگویم هیچکس پاسخگوی ما نیست و انگار نه انگار که بازیکنان در فصل گذشته با تمام مشکلات باشگاه کنار آمدند و کم فروشی نکردند. هیچکس جواب ما را نمی دهد اما با بازیکنان و مربیان قرار گذاشته ایم اگر تا چند روز آینده به مشکلات رسیدگی نکنند تصمیمی جمعی و جدی بگیریم که مسلما برای خیلی‌ها بد خواهد شد.

منبع: ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48opww

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بوی توطئه علیه پرسپولیس