تاریخ انتشار: 1395/08/17 19:08
کد خبر: 250403

مسعود نظرزاده: برای پیروزی مقابل بانی گستر مصمم بودیم

کاپیتان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: از ابتدای هفته گذشته تمرینات خوبی پشت سرگذاشتیم و با آنالیز خوبی که کادر فنی از تیم بانی گستر کیش داشت، برای پیروزی و رسیدن به 3 امتیاز بازی مصمم بودیم.
مسعود نظرزاده: برای پیروزی مقابل بانی گستر مصمم بودیم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، مسعود نظرزاده امروز در گفت‌وگویی در خصوص دیدار تیمش در برابر تیم شاهین (بانی گستر) کیش که با برتری 3 بر صفر تیم شاهین شهرداری بوشهر همراه شد اظهار داشت: از ابتدای هفته گذشته تمرینات خوبی پشت سرگذاشتیم و با آنالیز خوبی که کادر فنی از تیم حریف داشت، برای پیروزی و رسیدن به 3 امتیاز بازی مصمم بودیم و در این دیدار، بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و اگر دقت بیشتری داشتیم با تعداد گل‌های بیشتری به پیروزی می‌رسیدیم.

کاپیتان تیم شاهین شهرداری بوشهر در خصوص شرایط فعلی تیمش افزود: از بازی هفته قبل در ماهشهر که با اینکه زمین بازی نامساعد بود بازی خوبی ارائه دادیم تیم روند روبه رشدی داشته و با اضافه شدن چند بازیکن که هفته‌های قبل به علت مصدومیت غیبت داشتند این دو بازی تیم شرایط بهتری دارد.

نظرزاده در خصوص حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم شاهین شهرداری گفت: هم‌اکنون بازیکنان جوان و کارآمدی در تیم حضور دارند که با نظر خاصی که سرمربی تیم و کادر فنی به میدان دادن به این جوان‌ها دارند جای امیدواری بسیاری برای آینده تیم و فوتبال استان است.

بازیکن شاهین شهرداری بوشهر اذعان داشت: هم‌اکنون بازیکنان جوان و آینده‌دار مثل بهروز نوروزی‌فرد و رضا دهقان تبدیل به مهره‌های اصلی تیم شده‌اند و همچنین دیگر بازیکنان جوان تیم که این پتاسیل را دارند که در کنار با تجربه‌ها به تیمشان کمک کنند.

نظرزاده در پایان گفت: حضور موثر و حمایت همیشگی هواداران شاهین جای تقدیر دارد امیدوارم در دیدارهای آینده تیم هم با حضور پر رنگ و پرشور خود زمینه‌ساز موفقیت تیمشان باشند

مصاحبه: "عبدالرضا کللی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48oq9m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فریاد الله اکبر پس از گلزنی در لیگ دو!