تاریخ انتشار: 1395/07/16 16:09
کد خبر: 257127

پروژه تخریب علی کریمی توسط هواداران استقلال؟!

صفحه اینستاگرام علی کریمی به مدت بیش از یک هفته است که مورد هجمه هواداران استقلال قرار گرفته و در آن انواع و اقسام فحاشی ها انجام میگیرد. اما همه اینها از کجا شروع شد؟
پروژه تخریب علی کریمی توسط هواداران استقلال؟!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، بعد از باخت تیم دوم پرسپولیس به قشقایی، این افراد به صفحه علی کریمی حمله کردند و انواع و اقسام فحش، توهین و تمسخر را انجام دادند. علی کریمی به این توهینها واکنش نشان داد و در پاسخ به ادعای استقلالیها که میگفتند تا به حال جام نگرفته، نوشت جامی را که من گرفته ام را خیلیها از تلویزیون تماشا کرده اند!

بعد از انتشار این پست، حجم فحاشی ها و توهین ها افزایش یافت و بهانه استقلالیها هم این بود که کریمی به آنها توهین کرده!

جالب بود که استقلالیها اعتقاد داشتند که علی کریمی، کسی که حجازی گفته نزدیکترین شخص از نظر اخلاقی به من کریمی است، سالها نقش بازی کرده و حالا چهره واقعی خود را نشان داده!

برای پاسخ به این ادعا چند نمونه می آوریم:

فرهاد مجیدی که حتی در خواب هم برای پرسپولیسیها کری میخواند، در تمام مصاحبه ها، بازی ها، روزی که مهمان برنامه نود بود، هنگام ثبت قرارداد و ... برای پرسپولیسیها کری میخواند و گاها توهین میکرد بدون اینکه پرسپولیسیها با او کاری داشته باشند.

آرش برهانی هم همیشه و در همه جا برای پرسپولیسیها کری میخواند. پارسال گفته بود تیم دوازدهم جدول که کری خواندن ندارد (تیم دوازدهم جدول آخر فصل بالاتر از استقلال قرار گرفت)، برهانی در برنامه دورهمی مهران مدیری که یک برنامه طنز و سرگرمی هست هم از هیچ توهین و کل کلی دریغ نکرد. در برنامه پیش از دربی ۸۳ نود برهانی، میناوند و انصاریان مهمانان برنامه بودند و در آیتمی دربی های قبلی را گزارش میکردند. در حالیکه انصاریان و میناوند آمده بودند تا از دور هم بودن لذت ببرند، برهانی آنجا هم ول کن ماجرا نبود و به طور مثال گفت: پرسپولیس دربی برده؟واقعا؟ (۴ ماه قبل در بازی ایی که خود برهانی حضور داشت، استقلال با ۴ گل باخته بود!)

عمو موسی سلامت جانباز گرانقدر پرسپولیسی به دعوت باشگاه نفت برای تماشای بازی استقلال و نفت به ورزشگاه رفت. بعد از بازی حاج محمدی که از تساوی دل پری داشت به عمو موسی توهین کرد.

اینها تنها نمونه ایی از تاجی های با غیرت بودند. اما سوال اصلی اینجاست که چرا وقتی علی کریمی در جواب فحاشی های گسترده اقدام به کری خوانی کرد حق کسی نبود و کریمی شخصیت خود را نمایش داد و نقاب از چهره برداشت و فلان و فلان؟!

از نظر استقلالیها اگر بازیکنان استقلال کری بخوانند و توهین کنند، تاجی های با غیرت هستند. اما اگر یک پرسپولیسی که در تمام طول دوران ورزشی خود به هواداران رقیب احترام گذاشته، جواب فحش های ناموسی را بدهد ولو اینکه زیر آن بنویسد: حساب هواداران فهیم و بافرهنگ استقلال جداست، میشود بی شخصیت بی شعور بی اخلاق!

تاجی های با غیرت که تا کنون از هیچ کاری برای پایین کشیدن کریمی دریغ نکرده اند. از زیر سوال بردن عملکرد و جامهای بدست آمده توسط او، از جعل افتخارات و بی ارزش نشان دادن عناوینی مثل توپ طلای آسیا، از جعل تاریخ و گفتن اینکه کریمی در پرسپولیس قهرمانی نداشته، از منتسب کردن او به همه تیمهایی که در آنها حضور داشته به جز پرسپولیس و نادیده گرفتن تکنیک و بازی متحیر کننده علی کریمی و مقایسه او با بازیکنان معمولی. اینبار آنها اخلاق علی کریمی را نشانه گرفته اند تا او را بازیکنی بی اخلاق جلوه بدهند.

اما علی کریمی برای کسانی که چشم خود را به حقایق نبسته اند اثبات شده است و با جعل و دروغ تبدیل به یک بازیکن معمولی نخواهد شد. او بهترین بازیکن تاریخ آسیا از هر لحاظ است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ovbn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تفاوت اسطوره استقلالی ها با اسطوره پرسپولیسی ها : «هفت» وعده، «هشت» عمل!