تاریخ انتشار: 1396/04/11 18:57
کد خبر: 199103

برانکو منت هیچ کس را نمی‌کشد، حتی اگر طارمی باشد!

در بازار نقل و انتقالات، هر مربی‌ای دوست دارد بهترین عملکرد را داشته باشد.
برانکو منت هیچ کس را نمی‌کشد، حتی اگر طارمی باشد!

 در سال‌های گذشته و خصوصا در فوتبال ایران شاهد بودیم که مربیان بازیکنان موثرشان را به تیم‌های دیگر نمی‌دادند. اگر بازیکنی مورد توجه دو تیم پایتخت‌نشین بود، به سختی شرایط حضور او در دو تیم سرخابی فراهم می‌شد و اکنون این داستان برای طارمی رخ داده است اما طرف حسابش باشگاه سرخابی نیست، بلکه اروپا و اعتبار شخصی اوست.

طارمی که فصل گذشته حضور ناموفقی در فوتبال اروپا داشت و ترجیح داد به ایران بازگردد، این بار نمی‌خواهد اشتباه کند و با انتخابی درست، نمایش خوب خود را ادامه دهد تا در جام جهانی 2018، بتواند مهاجم اول تیم ملی شود.

در این بین اما برانکو، سرمربی پرسپولیس نظر جالبی درخصوص طارمی دارد. او در گفتگویی در چند روز مدعی شد که اگر طارمی بخواهد از پرسپولیس جدا شود و برای پیشرفتنش به اروپا برود هیچ مشکلی نیست و می‌تواند از جمع سرخ‌پوشان جدا شود.

این نگاه حرفه‌ای برانکو به بهترین بازیکنش بیانگر خیلی از خصوصیات پروفسرو است. برانکو برای چندمین بار نشان داد که تیمش نیاز به یک شخص ندارد و اهداف تیمی برایش ارزش بیشتری دارد و مهم‌تر از همه، منت طارمی را نکشید و با سیاستی قابل قبول، با این مقوله برخورد کرد. این نگرش حرفه‌ای سرمربی رخ‌پوشان باید سرلوحه مربیان ایرانی قرار گیرد و باید دید در نهایت برانکو با جدایی قریب به یقین طارمی از پرسپولیس چه واکنشی نشان خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48vbnw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا مدافع مدنظر برانکو به گسترش فولاد نرفت!