تاریخ انتشار: 1396/03/18 09:05
کد خبر: 205299

درخواست غرامت پرسپولیس از گولچ

پرسپولیس فصل گذشته در امر خرید بازیکن خارجی اصلا موفق نبود و تقریبا هیچ‌کدام از خارجی‌های این تیم به درد برانکو نخوردند.
درخواست غرامت پرسپولیس از گولچ

 از جمع 4بازیکن خارجی که برای پرسپولیس خریداری شد، فقط رادوشویچ بود که به عنوان دروازه‌بان ذخیره در چند بازی به میدان رفت. دو بازیکن اوکراینی با حاشیه‌های فراوان و اضافه‌وزن زیاد آمدند و بدون تاثیر مثبتی در ترکیب پرسپولیس فسخ قرارداد کردند و رفتند. همچنین مدافع استرالیایی که سال گذشته در همین روزها به پرسپولیس پیوسته بود حتی یک دقیقه هم برای این تیم بازی نکرد و در نهایت از جمع سرخپوشان جدا شد. حالا مسئولان باشگاه به‌دنبال گرفتن غرامت از این بازیکن هستند.
باشگاه پرسپولیس در ابتدای فصل گذشته با آنتونیو گولچ مدافع  استرالیایی خود به توافق رسید و در ابتدای فصل او را به پرسپولیس آورد اما این بازیکن در تمرینات بسیار دور از انتظار کار کرد و همین موضوع باعث شد برانکو این بازیکن را از همان هفته اول نیمکت‌نشین کند. گولچ حتی در روزهایی که پرسپولیس با مصدمیت و محرومیت مدافعانش مواجه بود هم فرصت بازی پیدا نکرد. او بالاخره در تعطیلات لیگ از فرصت استفاده کرد و وقتی برای مرخصی به کشورش رفت دیگر به ایران برنگشت. حالا پرسپولیس که معمولا عادت دارد به شکایت بازیکنان خارجی‌اش رسیدگی کند این بار دست پیش را گرفته و در نقش شاکی ظاهر شده است. باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا از آنتونیو گولچ غرامت بگیرد و به نظر می‌رسد اگر فیفا رأی را به سود پرسپولیس بدهد گولچ باید بابت بی‌توجهی به قراردادش و ترک کردن بدون اجازه تیم، غرامت سنگینی بپردازد. دنبال کردن این پرونده برای پرسپولیس که همیشه متشاکی بوده و این بار شاکی است، جالب خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48vp7l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 فسخ قرارداد چند پرسپولیسی برای جذب بازیکنان جدید