تاریخ انتشار: 1396/09/07 22:06
کد خبر: 171799

ادامه درخشش ستاره استقلالی در لیگ بلژیک + عکس

ستاره ایرانی باشگاه شارلروا در میان ۱۰ بازیکن برتر نیم فصل نخست قرار گرفت.
ادامه درخشش ستاره استقلالی در لیگ بلژیک + عکس

کاوه رضایی چند ماه بعد از این که از سوی مسئولان باشگاه استقلال با القاب عجیبی همچون بازیکن اروپا ندیده روبرو شد به یکی از ستاره‌های درخشان لیگ برتر فوتبال بلژیک تبدیل شد تا در پایان نیم فصل نخست در بین ۱۰ بازیکن شگفت انگیز این فصل از رقابت‌ها قرار داشته باشد.

سایت‌های بلژیکی از جمله ووته بال دیروز در گزارشی ویژه پیرامون بازیکنان شگفت انگیز نیم فصل نخست فهرست ۱۰ نفره‌ای از برترین نفرات تیم‌های مختلف حاضر در لیگ برتر فوتبال بلژیک را انتخاب و معرفی کردند که کاوه رضایی مهاجم ایرانی شارلروا با قرار گرفتن در جایگاه سوم این فهرست به افتخار دیگر رسید تا همچنان روز‌های رویایی را در قاره سبز سپری کند.

در این گزارش سایت ووته بال در خصوص کاوه رضایی نوشت: «بازیکن ۲۵ ساله از همان روز‌های نخست حضور در اردوی شارلروا باعث سورپرایز بازیکنان، مربیان، مالکان باشگاه از همه مهم‌تر طرفداران شد تا جایی که پیناندا دروازه بان این تیم از او به عنوان مهاجمی ویرانگر یاد کرد که با توان بدنی بالا و تعصب خاصی برای برتری تیمش از دقیقه اول تا آخر تلاش می‌کند و خستگی ناپذیر نشان می‌دهد. کاوه در طول رقابت‌های نیم فصل نخست ۷ بار گلزنی کرد و پنج بار هم پاس گل داد تا فیلیس ماتزو دیگر ریسک نیمکت نشین کردن او مثل سه هفته ابتدای را به جان نخرد و مدام از کاوه به صورت فیکس در خط حمله سود ببرد». 

کاوه رضایی در جمع برترین‌های لیگ بلژیک

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48x75a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری خوش برای استقلالی ها و وینفرد شفر