تاریخ انتشار: 1396/09/05 09:40
کد خبر: 172151

مهم ترین بازی های لیگ های اروپایی

رقابت‌های لیگ‌های اروپایی امروز «یکشنبه» با برگزاری چند بازی مهم پیگیری می‌شود.
مهم ترین بازی های لیگ های اروپایی

 رقابت های لیگ های ارپایی امروز با برگزاری چند دیدار مهم در لیگ های معتبر سه کشور اسپانیا ، انگلیس و ایتالیا پیگیری می شود که برنامه این مسابقات به شرح زیر است:

 

لالیگا ( هفته سیزدهم )

برنامه رقابت های لالیگا در هفته سیزدهم به شرح زیر است:

لاکرونیا – بیلبائو

رئال سوسیداد – لاس پالماس

ویارئال – سویا

والنسیا – بارسلونا

 

رقابت های لالیگا اسپانیا امروز با برگزاری 4 دیدار در هفته سیزدهمن پیگیری می شود که در مهم ترین بازی امشب تیم فوتبال والنسیا میزبان بارسلونا است. کاتالان ها هم اکنون 34 امتیازی هستند و والنسیا هم با 30 امتیاز تیم دوم جدول است.

رئال مادرید هم با برد شب گذشته 27 امتیازی شد و والنسیا در صورتی که نتواند در این هفته به برتری برسد ممکن است در چند هفته آینده جایگاه خود را از دست بدهد . همچنین آن ها در صورت برد کاتالان ها به اختلاف یک امتیازی این تیم می رسند. شاگردان والورده هم در صورت پیروزی شانس آن را دارند تا صدرنشینی خود را تثبیت کنند. بهترین نتیجه ای که ممکن است به سود کهکشانی ها باشد تساوی دو تیم در بازی امشب است.

 

لیگ جزیره(هفته سیزدهم)

برنامه هفته سیزدهم رقابت های لیگ جزیره به شرح زیر است:

ساتهامپتون – اورتون

برنلی – آرسنال

هاردسفیلد – منچستر سیتی

 

رقابت های هفته سیزدهم لیگ جزیره امروز با برگزاری 3 دیدار پیگیری می شود که در یکی از مهم ترین دیدار های آن تیم فوتبال آرسنال باید در خانه برنلی به مصاف این تیم برود. توپچی های لندن 22 امتیازی هستند و شانس آن را دارند با پیروزی در این بازی به جایگاه چهارم جدول برسند و با تیم همشهری یعنی چلسی اختلافی یک امتیازی پیدا کنند. در دیگر دیدار مهم این رقابت ها تیم فوتبال هادرسفیلد میزبان منچستر سیتی صدرنشین است. شاگردان پپ گواردیولا با اقتدار در صدر جدول هستند و در صورت پیروزی در مقابل رقیب خود با تیم دوم جدول یعنی منچستر یونایتد اختلافی 8 امتیازی پیدا می کنند.

 

سری آ ایتالیا(هفته چهاردهم )

برنامه هفته چهاردهم سری آ ایتالیا به شرح زیر است:

جنوا – آاس رم

اودینزه – ناپولی

آث میلان – تورینو

لاتزیو – فیورنتینا

یوونتوس – کروتونه

 

رقابت های هفته چهاردهم لیگ فوتبال سری آ ایتالیا ، امروز با برگزاری 5 دیدار پیگیری می شود که در یکی از مهم ترین دیدار های آن تیم فوتبال ناپولی صدرنشین در خانه اودینزه به مصاف این تیم می رود. ناپلی ها هم اکنون با 35 امتیاز صدرنشین هستند و با تیم دوم و سوم به ترتیب 4 و 5 امتیاز اختلاف دارند.

تیم فوتبال آث میلان هم در یک بازی مهم دیگر میزبان تورینو است و امیدوار است با برد در این بازی جایگاه خود را بهبود بخشد. تیم فوتبال یوونتوس هم در یک دیدار مهم دیگر میزبان کروتونه است و امیدوار است با برد در این بازی خانگی بتواند دوباره جایگاه دومی خود را از اینتر میلان پس بگیرد و اختلاف خود را با این تیم کم تر کند. شاگردان الگری در این فصل عملکرد ضعیف تری نسبت به فصل های گذشته داشته اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48x7pw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نتایج بازی های دیشب لیگ های مختلف اروپایی