تاریخ انتشار: 1396/10/03 19:36
اختصاصی| هدایت نساجی، برایم افتخار است؛
کد خبر: 167851

مهابادی: لیست 6-7 نفره به باشگاه داده‌ام/ بازیکنانمان در برق، پول سفر به شیراز را نداشتند/ از هواداران فقط حمایت می‌‎خواهم

سرمربی جدید نساجی مازندران عنوان کرد که از هواداران این تیم فقط حمایت می‌خواهد تا بتواند آنها را به خواسته‌شان برساند.
مهابادی: لیست 6-7 نفره به باشگاه داده‌ام/ بازیکنانمان در برق، پول سفر به شیراز را نداشتند/ از هواداران فقط حمایت می‌‎خواهم

 داوود مهابادی سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص شرایط باشگاه سابقش گفت: همه در باشگاه برق زحمت کشیدیم تا تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم. باتوجه به مشکلات عدیده‌ای که در مسائل مالی باشگاه وجود داشت و بازیکنان نیز گلایه مند بودند و واقعا از ما حمایت نشد و روزهای سختی را در برق گذراندیم. زمانی که در نیم فصل با آقای بردبار صحبت کردم و باتوجه به اینکه تیم توان ادامه راه را نداشت و اکثر بچه‌ها نیز خواستند جدا شوند، تصمیم گرفتم از برق جدا شوم.

وی ادامه داد: تا آن موقع، باشگاه نساجی به من پیشنهاد نداده بود که من از برق جدا شدم. زمانی که آمدم سر تمرین برق، بسیاری از بازیکنانمان شرایطشان طوری بود که نتوانستند در تمرین حاضر شوند زیرا پول سفر به شیراز را نداشتند. دو سه روز را اینطوری گذراندیم که پیشنهاد نساجی به من رسید و با آقای بردبار درمیان گذاشتم.

مهابادی افزود: پس از صحبت‌های تلفنی که با آقای بردبار داشتم، ایشان موافقت خود را با جدایی بنده اعلام داشتند و بعد از آن، بنا بر این شد که به تهران بروم و با نساجی قرارداد امضا کنم. از اینکه این تیم را انتخاب کردم باعث افتخار من است و امیدوارم بتوانم جوابگوی محبت‌های آقای صنیعی‌فر باشم و هم مردم خوب قائمشهر که در این مدت خیلی به بنده لطف داشتند را بدهم و با لطف خدا و تلاش بچه‌ها تیم خوبی را در نیم فصل دوم روانه مسابقات خواهیم کرد تا به موفقیت برسیم. ضمن اینکه از زحمات مربیان قبلی نساجی نیز کمال تشکر را دارم.

وی درخصوص اینکه آیا نسبت به تیمش شناخت دارد یا خیر گفت: طبیعی است اما تلاش می‌کنیم خیلی سریع آن اسکلتی که مد نظر ما است را آماده مسابقات کنیم و جووی که شکل گرفته وارد تیم نشود و یا کمتر شود. لیست 6-7 نفره را آماده کردم و به باشگاه داده‌ام و امیدوارم بتوانم آنها را جذب کنم.

سرمربی نساجی در خاتمه عنوان کرد: برای این 4 ماهی که در اختیارم گرفته تلاش می‌کنم تا آنچه خواسته هواداران است را محقق کنیم و در این راه، انتظار حمایت دارم و کادر و بازیکنانم تلاش خواهند کرد تیمی باشند، تا بتوانند در پایان فصل، یک هدیه لیگ برتری به آنها بدهند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xlbk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار درخصوص حضور مهابادی در نساجی؛ همه چیز قطعی نیست!

مهابادی: می‌خواهند به برق کمک کنند اما نمی‌کنند!
امیدوئاریم قول‌ها از حرف به عمل تبدیل شود؛