تاریخ انتشار: 1396/09/01 16:03
کد خبر: 172651

پرسپولیسی ها معترض به انتخاب اشکان خورشیدی

پرسپولیسی ها معترض به انتخاب اشکان خورشیدی

با اعلام نام داوران بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر، خیلی زود در صفحات و کانال‌های هواداری پرسپولیس اعتراضاتی نسبت به انتخاب اشکان خورشیدی برای قضاوت بازی پارس جم و پرسپولیس صورت گرفت. تعدادی از هواداران پرسپولیس مدعی شده‌اند که قضاوت‌های خورشیدی معمولا جانبدارانه و علیه این تیم است و کمیته داوران نباید او را برای بازی حساس پارس جم و پرسپولیس انتخاب می‌کرد. اما آیا واقعا این ادعاها صحت دارد؟

خورشیدی در این فصل فقط یک بار برای پرسپولیس قضاوت کرد؛ بازی در اصفهان مقابل سپاهان که با نتیجه 2-2 مساوی تمام شد و البته نکته داوری خاصی نداشت. او فصل گذشته هم دو بار برای پرسپولیس سوت زد. دیدار هفته پنجم مقابل تراکتورسازی در تبریز که 0-0 مساوی شد که هیچ مشکلی در قضاوت وجود نداشت و بازی با پیکان در هفته یازدهم در شهر قدس که این بازی هم بدون گل مساوی شد. در این بازی خورشیدی در نیمه دوم محمد انصاری را کمی سختگیرانه اخراج کرد و البته به گفته کارشناسان داوری یک پنالتی هم برای پیکان نگرفت.

این تمام قضاوت‌های خورشیدی در دو فصل اخیر برای پرسپولیس است که البته همه این بازی‌ها با تساوی به پایان رسیده است و مشکل خاصی هم از لحاظ داوری نداشته و مشخص نیست پرسپولیسی‌های معترض به انتخاب او، دقیقا به چه چیزی اعتراض دارند و چه مشکلی با قضاوت اشکان خورشیدی دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xm9k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اعلام اسامی داوران هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال