تاریخ انتشار: 1396/05/03 18:49
کد خبر: 193503

سنگ تمام استاد خیابانی برای تلویزیون/ فوتبال حق پخش ندارد

سنگ تمام استاد خیابانی برای تلویزیون/ فوتبال حق پخش ندارد

در موضوع حق پخش تلویزیونی تقریبا همه اهالی فوتبال حق را به فدراسیون و باشگاه‌ها می‌دهند و کمتر کسی پیدا می‌شود که نظری مخالف داشته باشد.

 اما جالب است که بدانید جواد خیابانی مجری و گزارشگر ورزشی مخالف پرداخت حق پخش به باشگاه‌هاست. البته او تاکید کرده که نظراتش خارج از حیطه سازمانی است و به صورت یک فرد نظر داده. ‎صحبت‌های او را با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان بخوانید.

-تلویزیون ایران رسانه ملی است و بابت پخش مستقیم یا اصلا پخش رقابت‌های ورزشی از مردم پولی دریافت نمی کند پس ‏دلیلی ندارد حق پخش تلویزیونی هم پرداخت کند‎ .‎برای لالیگا، لیگ جزیره و سری آ  تلویزیون‌های کابلی و خصوصی وجود دارد و مردم برای ‏دریافت تصاویر و دیدن بازی پول پرداخت می‌کنند اما در ایران که تلویزیون چنین دریافتی را از مردم ندارد بنابراین حق پخش ‏تلویزیونی معنا نخواهد داشت‎.‎

-این درست که تلویزیون برای بازی‌‏های پرسپولیس و استقلال آگهی دریافت می‌کند اما از سوی دیگر رسانه ملی مسابقات تکواندو، کاراته و دیگر رشته‌ها را هم پخش ‏می‌کند از طرفی اگر تلویزیون مسابقات فوتبال را پخش نکند آیا خود فوتبال قادر به گرفتن آگهی خواهد بود؟

-نظر شخصی بنده این است که این ‏قانون ظلم به تلویزیون است اگر قرار است مجلس برای ورزش حق پخش در نظر بگیرد بهتر آن است که بودجه صدا و سیما را ‏جدا و بودجه فوتبال یا بطور کلی ورزش را هم جدا بریزند دلیلی ندارد بودجه‌های دولتی از این جیب به آن جیب شود‎

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48zwgn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کنایه جواد خیابانی به کاپ سوپرجام! + فیلم