تاریخ انتشار: 1398/07/02 08:30
در پی تنش بین مدیرعامل و اعضای کادرفنی؛
کد خبر: 86878

حواشی در اردوی تیم فوتبال موکریان مهاباد

تمامی بازیکنان موکریان در حمایت از سرمربی خود از این تیم کناره گیری کردند.
حواشی در اردوی تیم فوتبال موکریان مهاباد

تیم فوتبال موکریان مهاباد که فصل گذشته در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم کشور حضور داشت در پایان به مرحله نخست این مسابقات در فصل پیش رو سقوط کرد.

اما بر خلاف انتظار تیم فوتبال موکریان با وجود تجربیات به دست آمده از فصول گذشته آنطور که انتظار میرفت در مرحله نخست حضور نیافت وتنها چند هفته مانده به شروع مسابقات با انتصاب بایزید ریحانی مربی پیشکسوت و بااخلاق بومی به عنوان سرمربی تمرینات این تیم آغاز و روانه مسابقات شد.

در اقدامی جالب و پسندیده ریحانی با جوانان بومی و جویای نام شهر مهاباد تیمش را روانه مسابقات کرد و در سه هفته ابتدایی با کسب دو تساوی و یک باخت آماده ادامه مسابقات بود که به یکباره اخبار ناخوشایندی از اردوی این تیم به گوش رسید.

طبق اخبار شنیده شده در پی تنش بین مدیرعامل و سرمربی این تیم تمامی بازیکنان موکریان در حمایت از ریحانی سرمربی خودشان از حضور در ادامه مسابقات به همراه موکریان تهدید به کناره گیری کرده اند و حضور آنها در هفته چهارم و در برابر تیم هرماس فاتح تبریز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

حال باید دید واکنش مدیران تیم فوتبال موکریان به این اتفاق چه خواهد بود و در نهایت سرنوشت تیم جوان و بومی موکریان مهاباد در ادامه مسابقات لیگ دسته سوم کشور چه خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b55od

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 میخواهیم نماینده شایسته نیروی هوائی ارتش و استان تهران باشیم
باقرصفت سرپرست عقاب تهران؛

حمیدی در تمرینات مقاومت آستارا حاضر نشد!
پس از پیروزی پرگل برابر عقاب تهران؛

سنگربان زنجانی در کورس آقای گلی!
اتفاقی جالب در لیگ دسته سوم؛