تاریخ انتشار: 1395/06/23 11:38
شناخت نسبی از حریفان خود داریم
کد خبر: 261754

چمنیان: می دانیم بازی با عربستان حساس است

شناخت نسبی از حریفان خود داریم قطعاً حریفانمان نیز مانند ما تغییرات زیادی در این رده سنی خواهند داشت.
چمنیان: می دانیم بازی با عربستان حساس است

عباس چمنیان در مراسم بدرقه تیم فوتبال نوجوانان ایران در جمع خبرنگاران گفت: آخرین تلاش‌هایمان را برای آماده‌سازی تیم انجام دادیم و روند آماده‌سازیمان نیز خوب بوده است. همانطور که می‌دانید کار کردن در تیم نوجوانان نیاز به تلاش مستمر دارد و برنامه‌‌ریزی‌های مطلوبی نیز انجام شده است. قطعاً تمام تیم‌ها با تمام قدرت ظاهر خواهند شد و رقیب‌های سختی خواهیم داشت.

وی درباره شناخت از حریفان‌خود عنوان کرد: شناخت نسبی از حریفان خود داریم قطعاً حریفانمان نیز مانند ما تغییرات زیادی در این رده سنی خواهند داشت. بازی اول تیم با عربستان است و بازیکنان همه از حساسیت این بازی آگاه هستند و امیدواریم خواسته مردم کشورمان را برآورده کنیم. در ضمن نباید از 2 تیم امارات و هند غافل شد.

سرمربی تیم نوجوانان در پاسخ به این پرسش که آیا نقاط ضعفی برخی از بازیکنان که در تیم علیدوستی بودند و آن را قبلاً مطرح کرده بودید، برطرف شده است یا خیر، گفت: تعدادی از بازیکنان پیشرفت خوبی داشتند و این طبیعی است که بازیکنان در این رده سنی هر روز تغییراتی داشته باشند. بازیکنان با وقتی که داشتیم آموزش‌های خوبی دیده‌اند و امیدوارم بتوانند این مسائل را مقابل رقبا به نمایش بگذارند.

چمنیان در مورد برند البسه تیم ملی گفت: چیزی که برای همه ما مهم است بالا رفتن پرچم ایران است و برند مهم نیست. همه ما با هم هدف مشترک داریم و به دنبال رسیدن به آن هستیم.

وی در پایان درباره عدم حضور تاج در این مراسم گفت: برگزاری این مراسم به خودی خود ارزشمند است و من یاد ندارم که قبلاً از این گونه مراسم‌ها گرفته شده باشد و به نظر من این اولین بار است. کفاشیان و تاج نیز در گذشته به ما سر زده‌ بودند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8d99

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاگردان چمنیان یکشنبه بدرقه می شوند
زمان بدرقه تیم ملی نوجوانان اعلام شد

نوجوانان ایران آموزش داوری دیدند
آموزش قوانین داوری به ملی پوشان نوجوانان