تاریخ انتشار: 1395/06/30 08:17
کد خبر: 260430

ضربه یحیی به صندلی منصوریان؟

یحیی گل‌محمدی و شاگردانش می‌توانند با گرفتن امتیاز از استقلال در ورزشگاه آزادی صندلی تا حدودی مستحکم شده سرمربی این تیم را یک بار دیگر به لرزه در آورند
ضربه یحیی به صندلی منصوریان؟

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،ذوب‌آهن و استقلال امشب در کسوت فینالیست‌های فصل گذشته جام حذفی به هم می‌رسند با این تفاوت که در دیداری که بیش از 100 روز پیش در خرمشهر برگزار شد به جای علیرضا منصوریان، پرویز مظلومی روی نیمکت آبی‌های پایتخت نشسته بود. با این وجود، منصوریان هم تجربه شکست برابر ذوب‌آهن و یحیی گل‌محمدی در فینال جام حذفی را دارد زیرا ذوب‌آهن خردادماه امسال برای دومین سال پیاپی بود که عنوان قهرمانی جام حذفی را از آن خود کرد. تیم اصفهانی یک فصل قبل از آن هم در دیدار پایانی نفت تهرانی را برد که هدایت آن را سرمربی حال حاضر استقلال بر عهده داشت.

با گذشت یک سال و اندی ممکن است شکست برابر ذوب‌آهنِ تحت هدایت گل‌محمدی باز هم برای علی منصور گران تمام شود. البته بعید است منصوریان پس از آنکه از گذرگاه خطرناک شهرآورد به سلامت بیرون آمد حتی در صورت باخت به تیم اصفهانی جایگاه خود را به عنوان سرمربی استقلال از دست بدهد. با این حال، روی دیگر سکه آن است که حتی تحمیل یک تساوی از سوی شاگردان گل‌محمدی به آبی‌های پایتخت هم به نوبه خود اتفاقی خطرناک برای سرمربی استقلال خواهد بود زیرا نگرفتن سه امتیاز بازی با ذوب‌آهن برای استقلال مترادف است با تمدید طلسم نبردن این تیم تا هفته هشتم که در این صورت با گذشت تقریباً یک ربع از لیگ شانزدهم هیچ بردی در کارنامه آبی‌ها به ثبت نخواهد رسید و همین برای متزلزل شدن صندلی منصوریان کافی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8rb5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خروج دوباره بازیکن میلیاردی استقلال از فهرست این تیم