تاریخ انتشار: 1395/07/14 20:49
کد خبر: 257454

تمایل بارسلونا به تسریع در روند بازگشت مسی

بارسلونا علاقمند است که تا پایان تعطیلات ایجاد شده به علت بازی های ملی، لیونل مسی قادر باشد در ترکیب اصلی این تیم قرار بگیرد.
تمایل بارسلونا به تسریع در روند بازگشت مسی

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، در جریان تساوی بارسلونا در برابر اتلتیکو مادرید در نیوکمپ، لیونل مسی مصدوم شد و پزشکان خبر از دوری 3 هفته ای او از میادین دادند. بدین ترتیب، مسی در اردوی تیم ملی کشورش غایب بوده است و نمی تواند آلبی سلسته را در دیدار برابر پرو و پاراگوئه در روزهای آینده همراهی کند.

 

علیرغم اینکه تمرینات روزهای اخیر بارسلونا بدون حضور اکثر بازیکنان اصلی تیم به علت حضور در بازی های ملی برگزار می شود، مسی تمرینات خود را آغاز کرده است و لوییس انریکه امیدوار است این ستاره 29 ساله بتواند در دیدار برابر دیپورتیوو لاکرونیا دقایقی به میدان برود.

 

اگر همه چیز طبق برنامه باشد، لیونل مسی قادر خواهد تا در دیدار حساس تیمش برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد.

 

در حال حاضر، لوییس انریکه برنامه تمرینی خود را بدون 13 بازیکن اصلی پیگیری می کند و تنها ستارگانی مثل مسی، ساموئل اومتیتی و ایوان راکیتیچ که از مصدومیت رنج می برند، در تمرینات حضور دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8vl5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پس از 12 روز غیبت؛   مسی به تمرینات بارسلونا بازگشت