تاریخ انتشار: 1396/12/07 13:06
کد خبر: 158430

معادله های خط میانی پرسپولیس!

معادله های خط میانی پرسپولیس!

بازی خوب سیامک نعمتی در برابر استقلال خوزستان تمجید برانکو را نیز در پی داشت و این مربی تاکید کرد که نعمتی می‌تواند بیشتر از قبل به تیمش کمک کند. در طرف مقابل اما وحید امیری از روزهای آرمانی خود در پرسپولیس فاصله گرفته و در دو بازی مقابل السد و استقلال خوزستان نتوانسته به طور کامل در زمین حضور داشته باشد. هر چند که برانکو به امیری اعتقاد زیادی دارد اما چه بسا درخشش نعمتی و افت امیری در روزهای اخیر، برانکو را به صرافت استفاده از نعمتی در دربی بیندازد.

بشار رسن نیز پس از مدت‌ها در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان رفت. برانکو به طور بی‌سابقه‌ای در پایان بازی مقابل استقلال خوزستان در مورد انتخاب بازیکنان ترکیب اصلی‌اش اظهارنظر کرد و گفت که بشار رسن نسبت به مسلمان برای بازی در ترکیب اصلی اولویت دارد. همین جمله برانکو که نشانگر اوج نارضایتی او از مسلمان است پرونده حضور این بازیکن در دربی را می‌بندد اما تضمینی هم برای بازی کردن رسن در ترکیب اولیه بازی دربی نیست. در صورتی که برانکو بخواهد از همان سیستم بازی مقابل استقلال خوزستان نیز در دربی بهره ببرد آنگاه رسن جانشین منشا در ترکیب اصلی می‌شود تا پرسپولیس با شیوه چهار-دو-سه-یک به مصاف استقلال برود. در غیر این صورت منشا در کنار علیپور بازی خواهد کرد و رسن نیز نیمکت‌نشین خواهد شد.

برانکو همچنین از بین نوراللهی و ربیع‌خواه یک بازیکن را در کنار کامیابی‌نیا به عنوان هافبک دفاعی بازی خواهد داد که البته در این مورد شانس ربیع‌خواه علی‌رغم بازی خوب نوراللهی در برابر استقلال خوزستان بیشتر است. همان طور که شانس ماهینی نیز از محرمی برای بازی در پست دفاع راست بیشتر است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4baay5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این سرخپوش شانس بالایی برای حضور در دربی دارد