تاریخ انتشار: 1396/06/23 15:10
کد خبر: 183178

سایه سنگین برانکو و شاگردانش روی سر منصوریان و تیمش

پرسپولیس در آسیا رقیبان را یکی‌یکی می‌برد و حالا به نیمه‌نهایی رسیده است. اگر این تیم بتواند الهلال را هم در این مرحله ببرد و به فینال برسد، فضای مجازی شدیداً علیه استقلال می‌شود. همیشه در ایران یک فرمول ساده وجود داشته است. هر زمانی که یکی از تیم‌های پایتخت موفق بوده و نتیجه گرفته، تیم دیگر به شدت تحت فشار قرار گرفته است.
سایه سنگین برانکو و شاگردانش روی سر منصوریان و تیمش

حالا دقیقاً همین اتفاق برای منصوریان و استقلال افتاده است. پرسپولیس در یک سال گذشته «نامبر وان» ایران شده است. آنها سال گذشته قهرمان لیگ برتر شدند و حالا یکی از مدعیان قهرمانی در آسیا هستند. فراموش نکنید این اتفاق در سالی افتاده که استقلال با یک نتیجه باورنکردنی، از لیگ قهرمانان حذف شد. آنها 6 گل از العین خوردند و با رقابت‌ها خداحافظی کردند، در حالی که منصوریان می‌گفت می‌خواهند در آسیا نتایج خوبی بگیرند و سالی فوق‌‌العاده رقم بزنند. در مقابل برانکو از این حرف‌ها نمی‌زد و تیمش به نیمه‌نهایی رسید.

حالا بعد از برد پرسپولیس مقابل الاهلی و رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی، علیرضا منصوریان بیش از هر زمان دیگری تحت فشار قرار گرفته است. حداقل در فضای مجازی که وضعیت این شکلی بود. هواداران منصوریان را تحت فشار گذاشته بودند و از طرفی، همه نتایج استقلال و پرسپولیس را با هم قیاس می‌کردند. در این بین کری‌خوانی‌ها دوباره بالا گرفت. این وسط منصوریان شد قربانی برد پرسپولیس. از شانس بد این مربی، استقلال امسال در شروع لیگ برتر هم نتایج خوبی نگرفته و منصوریان خیلی زود شعارهای حیاکن، رها کن را شنیده است. حالا او به یک بازی سخت و حساس رسیده است. به بازی پارس جنوبی و به خاطر برد پرسپولیس، فقط باید ببرد! یعنی همه‌جوره محکوم به برد است. تصور کنید‌؛ پرسپولیس الاهلی را برده و به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان صعود کرده و استقلال پارس جنوبی را هم نتواند در لیگ برتر ببرد. آن شب قطعاً بدترین شب منصوریان در استقلال خواهد بود.

البته فعلاً شایعاتی هم به گوش می‌رسد. اعضای هیئت‌مدیره گفتند منصوریان دو بازی فرصت دارد. یک بازی را به سلامت گذرانده و مانده بازی دوم. در همین حال افتخاری به منصوریان گفته استرس نداشته باشد چون وقت دارد ولی بعضی‌ها در باشگاه می‌گویند افتخاری فقط ‌این‌طوری گفته تا منصوریان استرسش کم شود وگرنه هیئت‌مدیره در صورت شکست استقلال، تصمیم تازه‌ای می‌گیرد... 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bj579

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلالی ها عصبانی از موفقیت پرسپولیس