تاریخ انتشار: 1396/01/28 19:45
اختصاصی| سه بازی و فقط یک امتیاز برای وینگو؛
کد خبر: 216430

زور وینگو به پاشازاده نرسید؛ تساوی بدموقع برای گل گهر

گل گهر که یکی از تیم های مدعی برای رسیدن لیگ برتر محسوب می شود در دیدار هفته سی و دوم موفق نشد از پس آلومینیوم اراک برآید.
زور وینگو به پاشازاده نرسید؛ تساوی بدموقع برای گل گهر

به گزارش فرتاک ورزشی، گل گهری ها در دیدار هفته سی و دوم در اراک به میدان رفتند، دیداری که سه امتیاز آن برای در کورس بودن این تیم نیاز بود اما آنها در نهایت موفق نشدند به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک دست پیدا کنند.

در ابتدا این شاگردان مهدی پاشازاده بودند که توانستند در دقیقه 35 توسط روح الله عرب و از روی نقطه پنالتی به اولین گل بازی دست پیدا کنند. آنها تا پایان نیمه اول از برتری خود محافظت کردند اما در نیمه دوم و در دقیقه 53 محمدامین حاجی زاده دروازه تیم میزبان را باز کرد، حملات دو تیم تا پایان بازی دیگر سودی نداشت تا در نهایت دو تیم گل گهر و آلومینیوم با تساوی به کار خود پایان دهند.

باوجود این تساوی، بگوویچ در سه بازی گذشته فقط یک امتیاز کسب کرد و این آمار، برای یک تیم مدعی اصلا خوب نیست و آن سوی میدان، عملکرد پاشازاده با آلومینیوم در 3 بازی گذشته، به مراتب بهتر از بگوویچ بوده است و در پایان 90 دقیقه این دیدار، زور دو مربی به هم نرسید و به تساوی 1-1 رضایت دادند.

گل گهری ها که برای سومین هفته پیاپی موفق به پیروزی در برابر حریف خود نشدند با این تساوی 54 امتیازی شدند تا در رده چهارم جدول رده بندی قرار بگیرند، در طرف مقابل شاگردان مهدی پاشازاده نیز 47 امتیازی شدند و به رده هشتم جدول رده بندی صعود کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bkkzd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاشازاده: اگر در آلومینیوم باشم، از نیروهای بومی بیشتری استفاده خواهم کرد
سرمربی آلومینیوم اراک مطرح کرد؛

معالات چند مجهولی گل گهر برای صعود به لیگ برتر
اختصاصی| راه صعود به لیگ برتر از سیرجان می‌گذرد؛

پاشازاده: برخی‌ها دوست ندارند من در آلومینیوم نتیجه بگیرم
اختصاصی| سرمربی آلومینیوم اراک مطرح کرد؛