تاریخ انتشار: 1396/02/14 17:22
اختصاصی/ آقای گل به خواسته اش نرسید
کد خبر: 212930

تفاوت آقای گل لیگ یک و لیگ برتر/ 2 پرسپولیسی در صدر جدول گلزنان

برانکو با دست رد گذاشتن برسینه آقای گل او را در آرزویش رها کرد.
 تفاوت آقای گل لیگ یک و لیگ برتر/ 2 پرسپولیسی در صدر جدول گلزنان

در رقابت های این فصل از فوتبال لیگ برتر و لیگ دسته اول کشور، 2 پرسپولیسی بعنوان آقای گلی دست یافتند تا هواداران بی شمار آنها از این نظر خوشحال باشند.

 

اما بد نیست مروری داشته باشیم بر روی عملکرد این دو مهاجم مطرح فوتبال کشور که در دو لیگ متفاوت در صدر جدول گلزنان قرار گرفتند.

 

اول از محمدعباس زاده شروع می کنیم مهاجمی متفاوت که در لیگ یک و در حالی که یک سال بسیار سخت را در این دسته سپری می کرد با زدن 24 گل ضمن تحقق قولی که به هادی نوروزی داده بود که به تعداد شماره پیراهن او گل بزند، نشان داد که بسیار فرصت طلب و یک مهاجم با ویژگی های خاص است.

 

شاید خیلی ها فکر کنند لیگ یک شرایطی آسانتر از لیگ برتر دارد و زدن گل در این رقابت ها بسیار راحت تر از لیگ برتر است، ولی باید بگوییم اصلا این گونه نیست و اگر سخت تر نباشد راحت تر از لیگ برتر هم نخواهد بود.

 

عباس زاده در هر لحظه از بازی بوی گل می داد و هراس تیم های رقیب از این بازیکن به حدی بود که شاید خیلی از تاکتیک های تیمی آنها را تحت شعاع قرار میداد اما حیف که این بازیکن در کسب نتایج تیمی نتوانست سال موفقی را پشت سر بگذارد تا آقای گلی او در رقابت های لیگ یک آن چنان برایش دلچسب نباشد.

 

اماطارمی در پرسپولیس و در تیمی که در نهایت قهرمانی را کسب نمود به آقای گلی دست پیدا می کند که در جای خود قابل تقدیر است، اما وقتی به هافبک های پرسپولیس نگاهی می اندازیم می بینیم بهترین هافبک های حال حاضر ایران در این تیم حضور دارند و نقش رفیعی، مسلمان، کامیابی نیا و.. را نباید در آقای گلی مهدی نادیده گرفت اما باید بدانیم که عباس زاده در نساجی مازندرانی توپ میزند که از اول فصل مشکلات عدیده مالی داشتند و در نهایت هم در رقابت های این فصل لیگ یک به مقامی بهتر از دهمی دست پیدا نکردند و این یعنی این که عباس زاده در تیمی به میدان می رفته است که در نیمه دوم جدول لیگ دسته اول در نهایت قرار داشتند و کسب آقای گلی در این تیم بسیار دشوارتر از تیمی است که قهرمانی را کسب نموده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bkq6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست نساجى با سربالا در رشت؛ عباس زاده براى نوروزى ٢۴ گل زد
90 دقیقه پراسترس و نهایتا صعود به لیگ برتر؛