تاریخ انتشار: 1396/01/17 00:07
روزنامه مجازی فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 219054

پرسپولیس نفس استقلال و تراکتور را گرفت/ قهرمانی بدون رامین و بازیکن سالاری

دیدار تیم های پرسپولیس و پیکان بخش اعظمی از تکلیف قهرمانی را با پیروزی سرخپوشان مشخص کرد.
پرسپولیس نفس استقلال و تراکتور را گرفت/ قهرمانی بدون رامین و بازیکن سالاری

به گزارش فرتاک ورزشی، هفته بیست و ششم لیگ برتر عصر روز چهارشنبه بین دو تیم تهرانی پیکان و پرسپولیس در استادیوم آزادی برگزار گردید و در نهایت شاگردان برانکو با گلهای علی علیپور و مهدی طارمی، با نتیجه 2 بر 0 ازسد جلالی و پیکان گذشتند تا رویاهای قهرمانی برای انها پر رنگ تر از همیشه در آستانه محقق شدن باشد.

پرسپولیس با این پیروزی تمامی روزنه های امید را بر روی استقلال و تراکتور بست و نفس آنها را گرفت تا اندک کور سوی امیدی هم که در آنها وجود داشت را از بین ببرد و شاگردان قلعه نویی و منصوریان تنها جدالی برای کسب مقام دومی داشته باشند.

یکی دیگر از دستاوردهای این بازی مهم برای پرسپولیس و به خصوص برانکو و شاید هم فوتبال ایران، این بود که برانکو در این فصل علی رغم تمامی فشارهای موجود، تن به بازیکن سالاری نداد و ستاره های پر حاشیه را به هر دلیلی یا بر روی نیمکت قرار داد و یا این که آنها را از تیم کنار گشذات تا به اثبات برساند نظم بالاتر از هر ابزاری برای قهرمانی می تواند باشد.

قهرمانی پرسپولیس در این بازیها می تواند درس بزرگی برای تمامی مربیانی باشد که تن به هر خواسته ای در برابر بازیکنان بالاخص ستاره ها می دهند تا شاید بتوانند به نتایج دلخواه دست یابند که البته همواره تاریخ ثابت نموده است که این اتفاق هم بوجود نیامده و تنها دستاوردش بازیکن سالاری و گسترش این رویه در بین تیم های ایرانی بوده است.

* متن کامل عناوین روزنامه ها را در ذیل بخوانید:

فرزاد ایزد؛ آرزوهای یزد را برای بقاء در لیگ یک زنده نگه داشت

طارمی و گل زنی به موقع در بهترین زمان ممکن

نظرمحمدی: نسبت به صدرنشینی هیجان زده نیستیم

فرار یاران نظرمحمدی از بحران با گل کاپیتان حق‌شناس

وحید امیری چیزی شبیه آنخل دی ماریا!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bkrn5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امضای قرارداد سه تیم اول لیگ برتر با اسپانسر جدید+عکس